Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Vet dere hva den tungelogoen minner meg mest om? Cassidy Tvillingene synes at dette er en søt figur, men vi vet ikke hvem det er. Tungelogoen vil alltid forbindes med Rolling Stones for oss.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Det er en Pokémon ved navn Lickitung Jeg personlig liker ikke tungelogoen, hovedsaklig måten den er designet på, men men. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (9 minutter siden): Det er en Pokémon ved navn Lickitung Jeg personlig liker ikke tungelogoen, hovedsaklig måten den er designet på, men men. Cassidy Tvillingene har egentlig aldri hatt sånn Pokemoninteresse noen av oss, den eneste figuren vi kan navnet på der er Pikachu.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Jeg kan navnet på en hel del, jeg samlet faktisk på Pokémonkort den gangen det bare var de to første generasjonene med tilsammen 151 Pokémon. Jeg har faktisk samlepermen med de aller fleste kortene liggende enda 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Er for gammel til å ha noe forhold til Pokemon 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Entern skrev (3 minutter siden): Er for gammel til å ha noe forhold til Pokemon Cassidy Tvillingene har aldri hatt Pokemoninteresse.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (15 minutter siden): Jeg kan navnet på en hel del, jeg samlet faktisk på Pokémonkort den gangen det bare var de to første generasjonene med tilsammen 151 Pokémon. Jeg har faktisk samlepermen med de aller fleste kortene liggende enda Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du tar vare på de kortene.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finlørdagskveld.♥️♥️ Ja det har vi håper dere har den finlørdagskveld også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det har vi håper dere har den finlørdagskveld også ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig finlørdagskveld. Og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Har dere tenkt på at etter Monday og Tuesday, sider tilogmed kalenderen WTF (Wednesday Thursday Friday)? 1 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (2 minutter siden): Har dere tenkt på at etter Monday og Tuesday, sider tilogmed kalenderen WTF (Wednesday Thursday Friday)? Cassidy Tvillingene ser at du glemte å nevne Saturday & Sunday.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Det jeg skrev er hele vitsen, at de tre midterste dagene staver "what the f**k" 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Det jeg skrev er hele vitsen, at de tre midterste dagene staver "what the f**k" Jepp, nå så Cassidy Tvillingene det.😉😉 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (24 minutter siden): Har dere tenkt på at etter Monday og Tuesday, sider tilogmed kalenderen WTF (Wednesday Thursday Friday)? Hahaha 🤣🤣🤣👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Entern skrev (6 minutter siden): Hahaha 🤣🤣🤣👍👍👍 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Godmorgen her inne også. Jeg sto altfor tidlig opp i dag og skulle gjerne ha sovet litt til, men det er for sent. For meg i alle fall. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Entern skrev (13 timer siden): Hahaha 🤣🤣🤣👍👍👍 Det er en vits jeg har funnet, ikke laget selv og den funker vel best på engelsk Og god morgen til alle, eller ettermiddag, og fint å se Pott igjen 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai N-4K0 skrev (22 minutter siden): Det er en vits jeg har funnet, ikke laget selv og den funker vel best på engelsk Og god morgen til alle, eller ettermiddag, og fint å se Pott igjen 😊 Sviskepott skrev (3 timer siden): Godmorgen her inne også. Jeg sto altfor tidlig opp i dag og skulle gjerne ha sovet litt til, men det er for sent. For meg i alle fall. Entern skrev (4 timer siden): God morgen alle sammen 😊 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. mai Forfatter Del Skrevet 5. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig finlørdagskveld. Og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Ja det er fint og høre at dere hadde en finlørdagskveld vi hadde også det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå