Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai (endret) Det er lørdag riktig GOOD morgen er bygging ROLLING STONES kjøpte det her nå til bygging deler da Endret 4. mai av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (4 timer siden): Det er lørdag riktig GOOD morgen er bygging ROLLING STONES kjøpte det her nå til bygging deler da Tusen❤️takk 🤩 En riktig god dag ønskes deg og alle andre som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Trippelure skrev (20 minutter siden): Tusen❤️takk 🤩 En riktig god dag ønskes deg og alle andre som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰 MR SPEED skrev (5 timer siden): Det er lørdag riktig GOOD morgen er bygging ROLLING STONES kjøpte det her nå til bygging deler da Maskinfører skrev (6 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Gooooood lørdag, og til hel**te med onde, hjerteløse mennesker 🥳 💫 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (58 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ Godlørdag❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (5 timer siden): Gooooood lørdag, og til hel**te med onde, hjerteløse mennesker 🥳 💫 Maskinfører skrev (5 timer siden): Godlørdag❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godlørdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Sorter nå å måtte ta 5 min i ROLLING STONES tømte øre proppene 100% for strøm da bytta da til tour pro 2 øre propper tømte de å å nei tømte ikke your pro 2 de var mye strøm i tar delene fra Lego sett dere jo sett det nr på det 42156 tar kål på den nei tenkte jeg skule kjøpe Lego technic deler NEI NEEEEEEI har jo 42156 har jo så mange sett den bilen går går på prøver meg på bygge moc hva er moc er selv bygg da moc betyr jeg har laget bygge selv skal prøve i morgen på bygge moc med motorer lys opps jeg er nybegynner der da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godlørdagskveld.♥️♥️ Godlørdagskveld ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): Sorter nå å måtte ta 5 min i ROLLING STONES tømte øre proppene 100% for strøm da bytta da til tour pro 2 øre propper tømte de å å nei tømte ikke your pro 2 de var mye strøm i tar delene fra Lego sett dere jo sett det nr på det 42156 tar kål på den nei tenkte jeg skule kjøpe Lego technic deler NEI NEEEEEEI har jo 42156 har jo så mange sett den bilen går går på prøver meg på bygge moc hva er moc er selv bygg da moc betyr jeg har laget bygge selv skal prøve i morgen på bygge moc med motorer lys opps jeg er nybegynner der da N-4K0 skrev (3 minutter siden): Den Peugeot'n har jeg i skapet i stua Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Godlørdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene Loves Rolling Stones.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Moc for i dag nei tullet bare var deler som ikke fikk i posene da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (8 minutter siden): Moc for i dag nei tullet bare var deler som ikke fikk i posene da Cassidy Tvillingene Digger bildene.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Da sier jeg riktig GOOD natt nei kom en riktig bra ROLLLING STONES sang venter litt sove da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): Da sier jeg riktig GOOD natt nei kom en riktig bra ROLLLING STONES sang venter litt sove da Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Vet dere hva den tungelogoen minner meg mest om? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå