MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredagskveld.♥️♥️ Ønsker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) GOOD fredag da ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ønsker RESTA her riktig Finn fredag ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (5 minutter siden): Ønsker RESTA her riktig Finn fredag ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ MR SPEED skrev (6 minutter siden): Ønsker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) GOOD fredag da ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfredagskveld i Fredrikstad.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredagskveld.♥️♥️ finfredagskveld ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): finfredagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (28 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️ Det blir sikkert ikke lett å begrave Frida, men hun vil for alltid være i minnene og hjertet ditt og jeg tror og håper hun får hvile i fred 😊 🐱❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai N-4K0 skrev (13 minutter siden): Det blir sikkert ikke lett å begrave Frida, men hun vil for alltid være i minnene og hjertet ditt og jeg tror og håper hun får hvile i fred 😊 🐱❤️ Hverken moren eller søstrene er begravd de står borte på hylla her alle sammen var noe litt spesielt med disse pusene her så de skal få være sammen med meg ja de får hvile i fred når jeg vandrer så skal urnene settes i min kiste deretter skal vi kremeres sammen ☺️😺❤️😻😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja det gjør det her også ❤️❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (5 minutter siden): Hverken moren eller søstrene er begravd de står borte på hylla her alle sammen var noe litt spesielt med disse pusene her så de skal få være sammen med meg ja de får hvile i fred når jeg vandrer så skal urnene settes i min kiste deretter skal vi kremeres sammen ☺️😺❤️😻😳 Akkurat, syns vagt jeg husker å ha lest det nylig. Det høres fint ut med en felles grav sammen med kattene du har følt et spesielt bånd til 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør det her også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai N-4K0 skrev (5 minutter siden): Akkurat, syns vagt jeg husker å ha lest det nylig. Det høres fint ut med en felles grav sammen med kattene du har følt et spesielt bånd til 😊 Ja det er jo det de er jo egentlig pappa sine kom en grå pus på eiendommen sommeren 2006 etter noen uker fødte hun katteungene i garasjen til naboen så pappa tok de til seg sammen med moren dyrebeskyttelsen ville bare avlive dem det sa pappa nei til han brukte mye tid på å få moren tam ❤️😻Tatt i 2010-2011 det 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er jo det de er jo egentlig pappa sine kom en grå pus på eiendommen sommeren 2006 etter noen uker fødte hun katteungene i garasjen til naboen så pappa tok de til seg sammen med moren dyrebeskyttelsen ville bare avlive dem det sa pappa nei til han brukte mye tid på å få moren tam ❤️😻Tatt i 2010-2011 det 😻😻♥️♥️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😻😻♥️♥️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️😻😻 Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå