Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Trøkkplata var det noen spor i men 😛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en God1.mai.♥️♥️ God1Mai beste dagen i året ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai (endret) Sånn da er Sølvreven ferdig 😀😀🙀🙀 Endret 1. mai av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Hele Trøstelageret var separert 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Kjekt stativ det Girkassejekk 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Skulle anskaffet en Elghund eller Engelsk Setter som også kunne hette Tuss 🐶🐶😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Maskinfører skrev (6 timer siden): Vakke mye igjen av lamellplata 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Maskinfører skrev (6 timer siden): Trøkkplata var det noen spor i men 😛 Maskinfører skrev (6 timer siden): Sånn da er Sølvreven ferdig 😀😀🙀🙀 Maskinfører skrev (4 timer siden): Hele Trøstelageret var separert 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): Kjekt stativ det Girkassejekk 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Maskinfører skrev (2 timer siden): Skulle anskaffet en Elghund eller Engelsk Setter som også kunne hette Tuss 🐶🐶😻😻❤️❤️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (6 timer siden): God1Mai beste dagen i året ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): 👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): 👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Elsker AC/DC.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai Sånn da er tante lagt i svarteliste så nå skal jeg aldri mer snakke til henne virker ut som familien har blitt fullstendig ufyselige etter pappa gikk bort hun sa jeg skulle ringe i kveld når jeg ringe så var hun så sliten etter å ha besøkt hun kjærringa over gangen Nei familie er ikke noe å bry seg om og i alle fall ikke om de er overforkalka 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Maskinfører skrev (5 minutter siden): Sånn da er tante lagt i svarteliste så nå skal jeg aldri mer snakke til henne virker ut som familien har blitt fullstendig ufyselige etter pappa gikk bort hun sa jeg skulle ringe i kveld når jeg ringe så var hun så sliten etter å ha besøkt hun kjærringa over gangen Nei familie er ikke noe å bry seg om og i alle fall ikke om de er overforkalka 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Chuck Berry, han var et av de store forbildene til John Lennon & George Harrison.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Del Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ja slenger jeg på telefon så tar hun ikke hint og ringer opp igjen heller men hun klarer og ringe alle venninnene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå