Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Trippelure skrev (2 timer siden): Det syns jeg også, jeg hører bare på bra musikk jeg 😆🤪🤣🤣🤣🐶🥰🥳 Trippelure skrev (2 timer siden): God tirsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja fine dem men da er de jo flinke 😎😎😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Trippelure skrev (2 timer siden): Det syns jeg også, jeg hører bare på bra musikk jeg 😆🤪🤣🤣🤣🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene hører også bare på bramusikk.🤣🤣👍👍🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtirsdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Ønsker dere en god dag tilbake og håper dere har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene hører også bare på bramusikk.🤣🤣👍👍🥰🥰♥️♥️ Korrekt 😁 Hvem gidder vel å høre på dårlig musikk??? 🤔😆🤣🤣🤣🤪🥳💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ja fine dem men da er de jo flinke 😎😎😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Ja de er veldig bra😎 Håper du og Tuss har det bra, og at du blir ferdig med å skru i dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Trippelure skrev (11 minutter siden): Ja de er veldig bra😎 Håper du og Tuss har det bra, og at du blir ferdig med å skru i dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja det er det 😎😎 ja Tuss er hjemme og jeg er ute og skrur så da er det jo sånn men han ligger sikkert hjemme på soverommet og sover 😊 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtirsdag.♥️♥️ Godtirsdag tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Jeg hører også bare på bra musikk men hva som er bra musikk er jo opp til hver enkelt 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 😎😎 ja Tuss er hjemme og jeg er ute og skrur så da er det jo sånn men han ligger sikkert hjemme på soverommet og sover 😊 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Det er bra 😃 Alfred ligger også og sover, jeg er trøtt etter å ha sovet lite i natt, så jeg har også lyst til å sove litt 😁🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg hører også bare på bra musikk men hva som er bra musikk er jo opp til hver enkelt Ja det er poenget, alle hører på bra musikk 🤪😆🤣🐶🥰 Med mindre man blir tvunget til å høre på noe man ikke vil høre på da, det er bare trist 😥 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Trippelure skrev (3 timer siden): Det er bra 😃 Alfred ligger også og sover, jeg er trøtt etter å ha sovet lite i natt, så jeg har også lyst til å sove litt 😁🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Ja det er poenget, alle hører på bra musikk 🤪😆🤣🐶🥰 Med mindre man blir tvunget til å høre på noe man ikke vil høre på da, det er bare trist 😥 Ja 😀 fint og høre at dere har det bra da er det bare og legge seg nedpå litt da 😁🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Jeg har omsider fått somlet meg til å få time til dekkskift, som ikke blir før neste onsdag, men jeg har piggfrie vinterdekk og kjører lite, så det skal nok gå bra. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Sånn funker som faen den skralla der litt her og litt der 😀 😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Sånn 😀 VID_20240430_153545.mp4 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Skrallebank Ja skrallebank 😛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Maskinfører skrev (27 minutter siden): Sånn 😀 VID_20240430_153545.mp4 Maskinfører skrev (28 minutter siden): Sånn 😀 VID_20240430_153545.mp4 N-4K0 skrev (6 timer siden): Jeg hører også bare på bra musikk men hva som er bra musikk er jo opp til hver enkelt ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Trippelure skrev (6 timer siden): Tusen❤️takk 😃 Ønsker dere en god dag tilbake og håper dere har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰 Korrekt 😁 Hvem gidder vel å høre på dårlig musikk??? 🤔😆🤣🤣🤣🤪🥳💚💚🐶🥰 N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg har omsider fått somlet meg til å få time til dekkskift, som ikke blir før neste onsdag, men jeg har piggfrie vinterdekk og kjører lite, så det skal nok gå bra. Maskinfører skrev (6 timer siden): Godtirsdag tilbake ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtirsdagskveld.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtirsdagskveld.♥️♥️ Godtirsdagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Godtirsdagskveld ❤️❤️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå