Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Trøstelageret var nok så knust ja 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Finsøndag ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april MR SPEED skrev (28 minutter siden): Ost chili pølser er gode sorry sorter Lego deler Da skulle jeg gjerne vært og hjulpet deg 😁 Jeg elsker å sortere ting 😆 Det er fordi jeg har aspergers syndrom 🤣🤣🤣 Håper du koser deg med LEGO og har en fin søndag 🍀☘️🤩🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Tusen❤️takk, vi har det bra og håper dere har en fin søndag og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Trøstelageret var nok så knust ja 😀 Så bra du får fikset det 😃👍 Håper du får ordnet det og har en fin søndag 🍀☘️😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (11 minutter siden): Da skulle jeg gjerne vært og hjulpet deg 😁 Jeg elsker å sortere ting 😆 Det er fordi jeg har aspergers syndrom 🤣🤣🤣 Håper du koser deg med LEGO og har en fin søndag 🍀☘️🤩🐶🥰 Tusen❤️takk, vi har det bra og håper dere har en fin søndag og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Så bra du får fikset det 😃👍 Håper du får ordnet det og har en fin søndag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Sove nesten ikke i natt da burn da sitter jeg her sovner nesten Lego da konstruerer jeg meg bygger nå 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sove nesten ikke i natt da burn da sitter jeg her sovner nesten Lego da konstruerer jeg meg bygger nå Du må ta deg pauser og få sove. Det er viktig å ikke drive deg selv for hardt! Håper du har fått spist noe også, og ikke bare har drukket Burn 🍀☘️🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (11 minutter siden): Du må ta deg pauser og få sove. Det er viktig å ikke drive deg selv for hardt! Håper du har fått spist noe også, og ikke bare har drukket Burn 🍀☘️🤩🐶🥰 Hvis sover nå er våken i natt igjen å sover på dagen…. Spise yes chili pølser med ost svenske kjøtt boller å potetstappe 👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Hvis sover nå er våken i natt igjen å sover på dagen…. Spise yes chili pølser med ost svenske kjøtt boller å potetstappe 👍 Skjønner 😁 Bra du får i deg mat også 🤩🐶🥰👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april (endret) https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2024/04/28/195998675/rolling-stones-straks-i-gang-med-usa-turne YEAH ROLLING STONE Endret 28. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Ny simmering på plass au 😀 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (3 timer siden): Da skulle jeg gjerne vært og hjulpet deg 😁 Jeg elsker å sortere ting 😆 Det er fordi jeg har aspergers syndrom 🤣🤣🤣 Håper du koser deg med LEGO og har en fin søndag 🍀☘️🤩🐶🥰 Tusen❤️takk, vi har det bra og håper dere har en fin søndag og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Så bra du får fikset det 😃👍 Håper du får ordnet det og har en fin søndag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja det er bra 🥰😀 👍 ja får fikset det det jævligste er utført svinghjulet (Veier 50 KG ) 🍀🍀💚💚😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Maskinfører skrev (34 minutter siden): Ja det er bra 🥰😀 👍 ja får fikset det det jævligste er utført svinghjulet (Veier 50 KG ) 🍀🍀💚💚😻😻🐶🐶🥰🥰 Så bra, det er godt jobba! Da blir jo det gjenstående lett som en lek 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Tungt som faen det svinghjulet der slik ☹️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Gamle Clutchen 😀utslitt 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (24 minutter siden): Så bra, det er godt jobba! Da blir jo det gjenstående lett som en lek 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Ja det er godt jobbet 😀😀👍👍 ja sånn delvis verste jobben blir å få på kassa igjen ☹️☹️👎👎👎 🍀🍀😊😊😻😻🥰🥰😉😉👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Godt man hadde 2 lagre for hånden 6203 og 6003 for det var 6003 lager som satt i svinghjulet 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Maskinfører skrev (2 timer siden): Nye Clutchen 😀 Maskinfører skrev (2 timer siden): Gamle Clutchen 😀utslitt 😀 Maskinfører skrev (2 timer siden): Tungt som faen det svinghjulet der slik ☹️ 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Maskinfører skrev (3 timer siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Trippelure skrev (6 timer siden): Da skulle jeg gjerne vært og hjulpet deg 😁 Jeg elsker å sortere ting 😆 Det er fordi jeg har aspergers syndrom 🤣🤣🤣 Håper du koser deg med LEGO og har en fin søndag 🍀☘️🤩🐶🥰 Tusen❤️takk, vi har det bra og håper dere har en fin søndag og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Så bra du får fikset det 😃👍 Håper du får ordnet det og har en fin søndag 🍀☘️😊😻🐶🥰 MR SPEED skrev (4 timer siden): https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2024/04/28/195998675/rolling-stones-straks-i-gang-med-usa-turne YEAH ROLLING STONE N-4K0 skrev (4 timer siden): Mmm, potetstappe 😋 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det er godt jobbet 😀😀👍👍 ja sånn delvis verste jobben blir å få på kassa igjen ☹️☹️👎👎👎 🍀🍀😊😊😻😻🥰🥰😉😉👍👍 Men det klarer du 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå