N-4K0 Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Bra at du får fikset bilen @Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (19 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april N-4K0 skrev (13 minutter siden): Bra at du får fikset bilen @Maskinfører Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Entern skrev (19 minutter siden): Her var det koselig ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april N-4K0 skrev (15 minutter siden): Bra at du får fikset bilen @Maskinfører Lambdasonden har gått til helvette nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Lambdasonden har gått til helvette nå Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut.☹️☹️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut.☹️☹️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ ja var det ☹️☹️ mulig jeg kommer til å sovne for har en stor og tung jobb med girkassa på bilen husk han som skal bistå er 87 år gammel 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ ja var det ☹️☹️ mulig jeg kommer til å sovne for har en stor og tung jobb med girkassa på bilen husk han som skal bistå er 87 år gammel 😀 Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer, og vi ønsker deg lykke til med reparasjonen.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Blir en helvettes jobb dette Først skal denne av Sitter med 6 Bolter som ikke har vært rørt på 15 år Sitter da i garantert rustne muttre i hullrom som har vært fullt av sand i 15 år går disse tvers av så må det borres opp og gjenges 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Blir en helvettes jobb dette Først skal denne av Sitter med 6 Bolter som ikke har vært rørt på 15 år Sitter da i garantert rustne muttre i hullrom som har vært fullt av sand i 15 år går disse tvers av så må det borres opp og gjenges Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til med jobben.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Delenummer MU140038 var jaggu dyre nok 552,- for 6 stk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en finkveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til med jobben.😊😊 Tusen takk 😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer, og vi ønsker deg lykke til med reparasjonen.♥️♥️ Tusen takk det varmer bilen ville ikke i gir i dag ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut.☹️☹️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tusen takk 😊😊 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tusen takk det varmer bilen ville ikke i gir i dag ❤️❤️ Cassidy Tvillingene håper at det ordner seg med bilen din.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at det ordner seg med bilen din.♥️♥️ Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Entern skrev (1 time siden): Her var det koselig ❤️ Ja 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå