Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg godt! Bra dere har det bra og koser dere nå da 😃🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene har kost oss med kyllingsalat til middag i kveld.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april (endret) DRIKKER DU COLA @Maskinfører Endret 24. april av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): DRIKKER DU COLA @Maskinfører Cassidy Tvillingene skal kjøpe Cola på Glassflasker i morgen, vi vet om noen steder i Bergen som selger det.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal kjøpe Cola på Glassflasker i morgen, vi vet om noen steder i Bergen som selger det.♥️♥️ Hurra for CC NÅ BLE JEG GLAD CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hurra for CC NÅ BLE JEG GLAD CC Cassidy Tvillingene fikk så lyst på Cola på Glassflasker, nå når vi ser bildene som du poster. Så derfor må vi bare kjøpe det i morgen.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene fikk så lyst på Cola på Glassflasker, nå når vi ser bildene som du poster. Så derfor må vi bare kjøpe det i morgen.♥️♥️ Er nye urge CC ??? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er nye urge CC ??? Nope, Urge kommer alltid til å være brus nummer 1 for Cassidy Tvillingene. Men Cola er en god nummer 2 for oss.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Sånn da ble det en ny utgift da har blitt flink med disse ny Clutch på Sølvreven 😛😛😛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Den pedalen var neigu ikke god 😛 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april MR SPEED skrev (34 minutter siden): DRIKKER DU COLA @Maskinfører Ja men ikke akkurat nå 😛😀 First Price med Fruktsmak nå 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Cassidy Tvillingene tenker at alle blir tørste av den herlige Colabildepostingen her.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her ❤️ ❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nope, Urge kommer alltid til å være brus nummer 1 for Cassidy Tvillingene. Men Cola er en god nummer 2 for oss.♥️♥️ Jo da er ny trur det kjøpte 12 bokser nå fikk 4 er ny ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😜😜🤪🤪😝😝 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (1 time siden): Ja nå er jeg skikkelig sur på deg ass 😤 Hehe neida, jeg bare tuller 😜 Ja jeg gleder meg til å ta kvelden, men er litt tidlig enda syns jeg. Og så driver jeg å vasker klær så må vente til det er ferdig 😊😻🐶🥰 Ja tviler ikje merket det på skrivemåten i stad 😛😀 ja kvelden er deilig ja det må man vente på 😛😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Jo da er ny trur det kjøpte 12 bokser nå fikk 4 er ny ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😜😜🤪🤪😝😝 Cassidy Tvillingene ser at du har litt forskjellige typer Fanta på listen der, vi har egentlig aldri likt noen av Fantaene.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå