Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Selda? Jeg ser ikke på Kongen Befaler, så jeg aner ikke? Har ikke teve og er ganske glad for det 😅😬🤪 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er også glade for at vi ikke har tv.😊😊 Ja Selda 👩🏽⚕️❤️ Sorry jeg bare digger Kongen Befaler 😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (Akkurat nå): Ja Selda 👩🏽⚕️❤️ Sorry jeg bare digger Kongen Befaler 😂😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene liker også Selma Ibrahim vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker også Selma Ibrahim vi.♥️♥️ Ja hun er også morsom 👩🏽⚕️👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker også Selma Ibrahim vi.♥️♥️ Selma var Seldas assistent i siste sesong av Alle Mot En 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (4 minutter siden): Ja hun er også morsom 👩🏽⚕️👍 Entern skrev (3 minutter siden): Selma var Seldas assistent i siste sesong av Alle Mot En 😀 Cassidy Tvillingene Digger både Selda og Selma vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er også glade for at vi ikke har tv.😊😊 Dere vet... 😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (8 minutter siden): Ja Selda 👩🏽⚕️❤️ Sorry jeg bare digger Kongen Befaler 😂😂😂😂😂 Du skal få lov til det 🤪🤪🤪🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Dere vet... 😁 Cassidy Tvillingene Digger Frank Zappa.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Du skal få lov til det 🤪🤪🤪🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger Frank Zappa.♥️♥️ Helt enig, jeg også 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig, jeg også 🥳 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Sviskepott skrev (På 19.4.2024 den 10:58 AM): Du er superheldig i livet, for du ble en selvhjulpen kar og det er tilfredsstillende å fikse og få ting til selv OG det pleier å bli billigere. Tommelopp til deg! Tusen takk ja det er veldig fint og ha slike egenskaper det sparer man mye på takk tipp topp tommel opp 👍😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.😻😻🥰🥰♥️♥️ Tusen takk det varmer 😻😻🥰🥰❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Utekrana lakk så nå har jeg lagt på 7 Omganger med gjengetape så blir det ikke tett nå så veit ikke jeg 😀👍 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Sånn da ble det nytt hjul på hengeren til de 2 Neger-kjærringene også 1 000,- koster det dem 😀 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (12 timer siden): Dere vet... 😁 Ååååå...Zappa..... 😍 P.s. Jeg har vært på konsert med ham og bandet. Løkki mi! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (34 minutter siden): Utekrana lakk så nå har jeg lagt på 7 Omganger med gjengetape så blir det ikke tett nå så veit ikke jeg 😀👍 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Sånn da ble det nytt hjul på hengeren til de 2 Neger-kjærringene også 1 000,- koster det dem 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (5 timer siden): Tusen takk det varmer 😻😻🥰🥰❤️❤️ Sviskepott skrev (9 minutter siden): Ååååå...Zappa..... 😍 P.s. Jeg har vært på konsert med ham og bandet. Løkki mi! Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (46 minutter siden): Utekrana lakk så nå har jeg lagt på 7 Omganger med gjengetape så blir det ikke tett nå så veit ikke jeg 😀👍 Gjengeteip er bra 😎👍 Sviskepott skrev (20 minutter siden): Ååååå...Zappa..... 😍 P.s. Jeg har vært på konsert med ham og bandet. Løkki mi! Ja nå blir jeg nesten litt misunnelig på deg... 😜 Men jeg var nok ikke gammel nok til å få med meg det, desverre😥 Har følt hele livet at jeg er født 15-20 år for sent, sånn musikalsk sett... Men du hadde det sikkert gøy og det er kult å vite 😃🐶🥰👍 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (2 timer siden): Gjengeteip er bra 😎👍 Ja nå blir jeg nesten litt misunnelig på deg... 😜 Men jeg var nok ikke gammel nok til å få med meg det, desverre😥 Har følt hele livet at jeg er født 15-20 år for sent, sånn musikalsk sett... Men du hadde det sikkert gøy og det er kult å vite 😃🐶🥰👍 Ja gjengetape er bra 😀👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå