Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (1 minutt siden):

Selda? Jeg ser ikke på Kongen Befaler, så jeg aner ikke? Har ikke teve og er ganske glad for det 😅😬🤪

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er også glade for at vi ikke har tv.😊😊

Ja Selda 👩🏽‍⚕️❤️

Sorry jeg bare digger Kongen Befaler 😂😂😂😂😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (På 19.4.2024 den 10:58 AM):

Du er superheldig i livet, for du ble en selvhjulpen kar og det er tilfredsstillende å fikse og få ting til selv OG det pleier å bli billigere. :D  Tommelopp til deg!

Tusen takk ja det er veldig fint og ha slike egenskaper det sparer man mye på takk tipp topp tommel opp 👍😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (34 minutter siden):

Utekrana lakk så nå har jeg lagt på 7 Omganger med gjengetape så blir det ikke tett nå så veit ikke jeg 😀👍

IMG_20240421_132404_084.jpg

Maskinfører skrev (15 minutter siden):

Sånn da ble det nytt hjul på hengeren til de 2 Neger-kjærringene også 1 000,- koster det dem 😀 

IMG_20240421_134324_093.jpg

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (46 minutter siden):

Utekrana lakk så nå har jeg lagt på 7 Omganger med gjengetape så blir det ikke tett nå så veit ikke jeg 😀👍

IMG_20240421_132404_084.jpg

Gjengeteip er bra 😎👍

Sviskepott skrev (20 minutter siden):

Ååååå...Zappa..... 😍 P.s. Jeg har vært på konsert med ham og bandet. Løkki mi! 

Ja nå blir jeg nesten litt misunnelig på deg... 😜 Men jeg var nok ikke gammel nok til å få med meg det, desverre😥 Har følt hele livet at jeg er født 15-20 år for sent, sånn musikalsk sett... Men du hadde det sikkert gøy og det er kult å vite 😃🐶🥰👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Gjengeteip er bra 😎👍

Ja nå blir jeg nesten litt misunnelig på deg... 😜 Men jeg var nok ikke gammel nok til å få med meg det, desverre😥 Har følt hele livet at jeg er født 15-20 år for sent, sånn musikalsk sett... Men du hadde det sikkert gøy og det er kult å vite 😃🐶🥰👍

Ja gjengetape er bra 😀👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...