Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg lærte det da jeg var 10-11 år, så da sluttet jeg å banke gutta og bry meg. Men jeg ble innimellom fortsatt såret og lei meg da... Men Steinansikt er beste svaret på piss... Stiff Upper Lip 😎 Eller hva sier du @MR SPEED? 🤪🤪🤪🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi Elsker denne AC/DC sangen der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg lærte det da jeg var 10-11 år, så da sluttet jeg å banke gutta og bry meg. Men jeg ble innimellom fortsatt såret og lei meg da... Men Steinansikt er beste svaret på piss... Stiff Upper Lip 😎 Eller hva sier du @MR SPEED? 🤪🤪🤪🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene var begge to helt ute av kontroll da vi var fra 11-13 år gamle, da smugrøkte vi og vi skulket heletiden og vi gjorde støtt hærverk sammen. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (39 minutter siden): Ja, tusen❤️takk 😃 Jeg har mine øyeblikk jeg også.... selvom jeg er litt småfull... 🤣🤣🤣🥴🐶🥰 Jeg har tatt en dram i dag @Maskinfører, 😊😻🐶🥰 Ehhh,nei jeg har tatt 5 🤪🤪🤪🥴 Har du tatt en dram? Glad du koser deg 😊🐶❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi Elsker denne AC/DC sangen der.♥️♥️ Me too, helt enig 🥳 Men denne er favoritten min 🤩🐶🥰 Og denne... Heheheee, nå er jeg rock'n'roll-full 😈 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene var begge to helt ute av kontroll da vi var fra 11-13 år gamle, da smugrøkte vi og vi skulket heletiden og vi gjorde støtt hærverk sammen. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (1 minutt siden): Glad du koser deg 😊🐶❤️ Tusen❤️takk 😁🤪🤪🤪🤣🤣🤣🥴👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (1 minutt siden): Glad du koser deg 😊🐶❤️ Det er Cassidy Tvillingene også glade for.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Jeg digger alle dere ass, og håper dere også kosær dere på lørdagskvelden!!! 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Me too, helt enig 🥳 Men denne er favoritten min 🤩🐶🥰 Og denne... Heheheee, nå er jeg rock'n'roll-full 😈 Cassidy Tvillingene Elsker alle sangene til AC/DC.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Elsker alle sangene til AC/DC.♥️♥️ Ja de har mange bra låtær!!! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene drev og knuste bilruter og skrapet opp biler da vi var 11-13 år gamle, vi var megaheldige at vi aldri ble oppdaget. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja de har mange bra låtær!!! Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg digger alle dere ass, og håper dere også kosær dere på lørdagskvelden!!! 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene Digger deg også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Cassidy Tvillingene Digger deg også.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 Låta fra alle mobbeoffere til mobberne 😈 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): 💚💚🐶🥰 Låta fra alle mobbeoffere til mobberne 😈 Cassidy Tvillingene er helt enige, dette er en knallbra AC/DC låt.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (28 minutter siden): Jeg digger alle dere ass, og håper dere også kosær dere på lørdagskvelden!!! 🍀☘️🐶🥰 Det gjør vi, nå har jeg og fattern sett Klassequizen (Selda👩🏽⚕️❤️) og Grand Prix programmet med Marthe Stokstad 👱🏻♀️❤️ og nå skal vi se et program om jazz 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene Elsker alle sangene til AC/DC.♥️♥️ Trippelure skrev (29 minutter siden): Ja de har mange bra låtær!!! Min favoritt er Highway To Hell 😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (Akkurat nå): Det gjør vi, nå har jeg og fattern sett Klassequizen (Selda👩🏽⚕️❤️) og Grand Prix programmet med Marthe Stokstad 👱🏻♀️❤️ og nå skal vi se et program om jazz 😊 Er ikke så fan av Grand Prix, men Selda fra Newton og klassequizen er alltid 🔥🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (1 minutt siden): Min favoritt er Highway To Hell 😀 🤘😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (1 minutt siden): Min favoritt er Highway To Hell 😀 Cassidy Tvillingene klarer ikke å velge noen favoritter, fordi vi synes at alle AC/DC sangene er så knallbra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Er ikke så fan av Grand Prix, men Selda fra Newton og klassequizen er alltid 🔥🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene ser ikke på tv, så vi vet ikke hva som vises på flimreboksen lengre.🤣🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå