Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har alltid vært nysgjerrige på å lære oss ting, både ting som er bra, og ting som ikke var så bra da vi var barn og yngre tenåringer.😊😊 Yeah Jeg også, jeg ble mye mobbet som barn, men de skulle ikke få mobbe meg for at jeg ikke klarte eller turte ting, så keg interesserer meg i utgangspunktet for alt som er bra, nyttig, gøy, interessant osv 🤣🤣🤣😃💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra ❤️❤️ Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, tusen❤️takk 😃 Jeg har mine øyeblikk jeg også.... selvom jeg er litt småfull... 🤣🤣🤣🥴🐶🥰 Jeg har tatt en dram i dag @Maskinfører, 😊😻🐶🥰 Ehhh,nei jeg har tatt 5 🤪🤪🤪🥴 Har du tatt en dram? Bare koselig ❤️ 😀 ja men det er fint at du har det 😀 😊😻🐶🥰 nei har ikke noe dram inne ☹️☹️ bare tatt 5 jsv😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ Ja ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Yeah Jeg også, jeg ble mye mobbet som barn, men de skulle ikke få mobbe meg for at jeg ikke klarte eller turte ting, så keg interesserer meg i utgangspunktet for alt som er bra, nyttig, gøy, interessant osv 🤣🤣🤣😃💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene vet alt om sånt, vi ble også mobbet både som barn og tenåringer. Men vi tok igjen og banket opp mobberne vi slo hardt mot hardt. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene foreslår at du kan bruke den der om: At det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen nå i kveld.🤣🤣 Ja, jeg skrev det her på forumet for et par mnd siden, til Maskinfører. Og for å være ærlig har det vel vært akkurat en dram i timen siden jeg åpnet flaska med Jägermeister 🤣🤣🤣🥳🥴🤪🤪🤪💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg skrev det her på forumet for et par mnd siden, til Maskinfører. Og for å være ærlig har det vel vært akkurat en dram i timen siden jeg åpnet flaska med Jägermeister 🤣🤣🤣🥳🥴🤪🤪🤪💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene gjetter at du kanskje kommer til å sove godt når du først sovner etter alle drammene innabords.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet alt om sånt, vi ble også mobbet både som barn og tenåringer. Men vi tok igjen og banket opp mobberne vi slo hardt mot hardt. Jepp, jeg banket opp alle gutta i klassen som mobbet meg... 😤💪😁 Og jeg gjorde masse ting som de andre ikke turte, jeg spiste ril og med en meitemark (stakkars meitemarken 😢)! Men så skjønnte jeg at de bare mobbet meg, så da sluttet jeg å gjøre som de "dare'et" meg til og så bare kaldt på de og snudde ryggen til og behandlet de som luft. Mobbere tåler ikke å bli behandlet som luft, så det er den beste responsen 😤😆🤪 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Dunk sa det når kistelokka datt ned Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du kanskje kommer til å sove godt når du først sovner etter alle drammene innabords.😉😉 Nei, jeg får ikke sove når jeg er full 😬 Så må vente til jeg erdru igjen... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja her også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja her også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Nei, jeg får ikke sove når jeg er full 😬 Så må vente til jeg erdru igjen... OK, Cassidy Tvillingene forstår. Da vi var 14 år gamle og drakk den vodkaflasken sammen, da sov vi veldig lenge etterpå. Selv om vi spydde noe skikkelig først da.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Jepp, jeg banket opp alle gutta i klassen som mobbet meg... 😤💪😁 Og jeg gjorde masse ting som de andre ikke turte, jeg spiste ril og med en meitemark (stakkars meitemarken 😢)! Men så skjønnte jeg at de bare mobbet meg, så da sluttet jeg å gjøre som de "dare'et" meg til og så bare kaldt på de og snudde ryggen til og behandlet de som luft. Mobbere tåler ikke å bli behandlet som luft, så det er den beste responsen 😤😆🤪 Cassidy Tvillingene lærte også da vi ble sånn 14-15-16 år gamle at ignorering var beste medisinen mot mobbere. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.😻😻🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene lærte også da vi ble sånn 14-15-16 år gamle at ignorering var beste medisinen mot mobbere. Jeg lærte det da jeg var 10-11 år, så da sluttet jeg å banke gutta og bry meg. Men jeg ble innimellom fortsatt såret og lei meg da... Men Steinansikt er beste svaret på piss... Stiff Upper Lip 😎 Eller hva sier du @MR SPEED? 🤪🤪🤪🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå