Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Sånn så det ut før 😀👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg er det 😀😀👍👍 glemte meg bort da og skulle stramme ene mutteren så holdt jeg i håndtaket så det gikk til helvette satte ventilen i maskinskrustikka og klemte til så brukte jeg Søylebormaskina til pappa og borra opp 3mm hull så gjenga jeg opp med 4mm gjengetapp og kappa til en skrue så nå er håndtaket like godt som nytt 😀😀 Du er kjempeflink 😀 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Bare koselig 😀 😊😊😊 det er bra du er enig 😊😊 100% kontorist ja 😊😊👍👍👍 Savner ikke å bære rundt på 30-kilos flytteesker fulle av papir hele dagen 😅😂 (heldigvis ikke så ofte jeg måtte det da) 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (11 minutter siden): Jeg er litt flau fordi jeg ikke er så handy Næsj, verden trenger folk som er praktiske og folk som er intellektuelle, begge deler. Selv er jeg ganske praktisk, men innimellom er jeg dum som et brød og skikkelig treg til å forstå de enkleste ting. Og innimellom er jeg smart og overgår de fleste. Alle har en plass og så lenge man ikke føler seg noe mer eller mindre enn andre er alt bra 🐶🥰👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Næsj, verden trenger folk som er praktiske og folk som er intellektuelle, begge deler. Selv er jeg ganske praktisk, men innimellom er jeg dum som et brød og skikkelig treg til å forstå de enkleste ting. Og innimellom er jeg smart og overgår de fleste. Alle har en plass og så lenge man ikke føler seg noe mer eller mindre enn andre er alt bra 🐶🥰👍 Det var fint sagt 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Næsj, verden trenger folk som er praktiske og folk som er intellektuelle, begge deler. Selv er jeg ganske praktisk, men innimellom er jeg dum som et brød og skikkelig treg til å forstå de enkleste ting. Og innimellom er jeg smart og overgår de fleste. Alle har en plass og så lenge man ikke føler seg noe mer eller mindre enn andre er alt bra 🐶🥰👍 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (Akkurat nå): Det var fint sagt 😊👍 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror at både vi og deg som hadde en sånn oppvekst med foreldre som ga faen i oss, vi har bare måttet klare å lære oss å bli selvstendige og fikse ting selv. Jepp, det er helt riktig 🫡🐶🥰👍 Man blir litt tusenkunstner og litt tafatt og lost, en salig blanding som kan være vanskelig for andre å forstå. Jeg har fått høre noen ganger når jeg ikke kan ting at : "Du er ikke så dum du??!!" Men jo, på mange ting er jeg dum fordi ingen lærte meg da jeg var liten, mens på andre ting kan jeg være skikkelig flink fordi jeg ble tvunget til å tenke og finne ut av ting selv... Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (6 minutter siden): Du er kjempeflink 😀 Savner ikke å bære rundt på 30-kilos flytteesker fulle av papir hele dagen 😅😂 (heldigvis ikke så ofte jeg måtte det da) Tusen takk 😀 nei det forstår jeg 😀😀 nei det er bra 😀 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jepp, det er helt riktig 🫡🐶🥰👍 Man blir litt tusenkunstner og litt tafatt og lost, en salig blanding som kan være vanskelig for andre å forstå. Jeg har fått høre noen ganger når jeg ikke kan ting at : "Du er ikke så dum du??!!" Men jo, på mange ting er jeg dum fordi ingen lærte meg da jeg var liten, mens på andre ting kan jeg være skikkelig flink fordi jeg ble tvunget til å tenke og finne ut av ting selv... Cassidy Tvillingene har alltid vært nysgjerrige på å lære oss ting, både ting som er bra, og ting som ikke var så bra da vi var barn og yngre tenåringer.😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (4 minutter siden): Det var fint sagt 😊👍 Ja, tusen❤️takk 😃 Jeg har mine øyeblikk jeg også.... selvom jeg er litt småfull... 🤣🤣🤣🥴🐶🥰 Jeg har tatt en dram i dag @Maskinfører, 😊😻🐶🥰 Ehhh,nei jeg har tatt 5 🤪🤪🤪🥴 Har du tatt en dram? 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Enighetsgjengen 💚💚🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, tusen❤️takk 😃 Jeg har mine øyeblikk jeg også.... selvom jeg er litt småfull... 🤣🤣🤣🥴🐶🥰 Jeg har tatt en dram i dag @Maskinfører, 😊😻🐶🥰 Ehhh,nei jeg har tatt 5 🤪🤪🤪🥴 Har du tatt en dram? Cassidy Tvillingene foreslår at du kan bruke den der om: At det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen nå i kveld.🤣🤣 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå