MR SPEED Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (27 minutter siden): Jeg har gått en tur med valpen og nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner 🥱🤤😴 Så god natta alle sammen, vi sees i morgen. Håper de som natterangler får en kostlig natt, og alle andre får sove godt og drømme no' flott 🍀☘️🐶🥰 Riktig god natt til @Trippelure Riktig god natt til Alfred Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene hopper hvis du hopper først SPEEDY. SPEEDY LØPER NÅ HOPP🤪 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Riktig god natt til @Trippelure Riktig god natt til Alfred SPEEDY LØPER NÅ HOPP🤪 Hoppety Hoppety Hopp svarer Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Sender atter mine varme tanker til @Maskinfører og Tuss ☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Cassidy Tvillingene tenker også mye på @Maskinfører og Tuss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker også mye på @Maskinfører og Tuss.♥️♥️ Tusen takk det varmer og høre Tuss ble også glad han hilser tilbake og sier han tenker på dere også 😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april N-4K0 skrev (3 timer siden): Sender atter mine varme tanker til @Maskinfører og Tuss ☺️ Tusen takk det varmer Tuss hilser tilbake han også 😻😻😳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️❤️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer og høre Tuss ble også glad han hilser tilbake og sier han tenker på dere også 😻😻❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Kanskje jeg skulle kjøpt meg en Lonking minigraver 2,5 tonns Gravemaskin ? 362 000,- ink mva Så er det ekstrautstyr Rotortilt 123 750,- Pusseskuff 15 000,- Skuff 55 cm 6 000,- Skuff 45 cm med tenner 6 250,- Kabelskuff 30 cm 9 125,- Rippertann 9 625,- Totalt 169 750,- Totalt 532 250,- 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Kanskje jeg skulle kjøpt meg en Lonking minigraver 2,5 tonns Gravemaskin ? 362 000,- ink mva Så er det ekstrautstyr Rotortilt 123 750,- Pusseskuff 15 000,- Skuff 55 cm 6 000,- Skuff 45 cm med tenner 6 250,- Kabelskuff 30 cm 9 125,- Rippertann 9 625,- Totalt 169 750,- Totalt 532 250,- 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Forfatter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (40 minutter siden): Kanskje jeg skulle kjøpt meg en Lonking minigraver 2,5 tonns Gravemaskin ? 362 000,- ink mva Så er det ekstrautstyr Rotortilt 123 750,- Pusseskuff 15 000,- Skuff 55 cm 6 000,- Skuff 45 cm med tenner 6 250,- Kabelskuff 30 cm 9 125,- Rippertann 9 625,- Totalt 169 750,- Totalt 532 250,- Jeg har kjørt forskjellige størrelser av gravemaskin, disse små er kule jeg kjørte en gang en som var veldig lik denne, men den var gul, usikker på merke, men samme størrelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå