Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (2 timer siden): RIKTIG GOOD MORGEN ALLE HER ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Tusen❤️takk 😃 Håper du hadde en god morgen, og så ønsker valpen og jeg deg en superduper god dag videre 🍀☘️🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (3 timer siden): Høres i grunnen koselig ut 🥰😊 men husker jeg var med å plukke poteter som barn, var kaldt og slitsomt 😅 Ja, men man blir herdet og sterk av det 💪😁 Jeg liker å dyrke ting og har egentlig gartnerutdannelse, i tillegg er jeg jo steingæærn 🤪🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, men man blir herdet og sterk av det 💪😁 Jeg liker å dyrke ting og har egentlig gartnerutdannelse, i tillegg er jeg jo steingæærn 🤪🤣🐶🥰 Du har gartnerutdannelse? Så kult 🌱🌿☘️🌳🌼🌻💚 Ikke steingæern men kanskje gæern etter stein? 🩶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (4 minutter siden): Du har gartnerutdannelse? Så kult 🌱🌿☘️🌳🌼🌻💚 Ikke steingæern men kanskje gæern etter stein? 🩶 Ja, det er litt kult 😃 Ja det er jo det jeg sier... steingæærn 🤪🤪🤪🤣🤣🤣 Ser på det som en god ting jeg 😁 Steingæærn er en sånn internspøk for oss som samler på og elsker stein 😜🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, det er litt kult 😃 Ja det er jo det jeg sier... steingæærn 🤪🤪🤪🤣🤣🤣 Ser på det som en god ting jeg 😁 Steingæærn er en sånn internspøk for oss som samler på og elsker stein 😜🐶🥰 Å sånn 😊👍 mye fine steiner da 🩶 var og glad i stein som barn 🩶🤓 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (1 minutt siden): Å sånn 😊👍 mye fine steiner da 🩶 var og glad i stein som barn 🩶🤓 Jeg var også det, jeg vokste det bare aldri av meg 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Jeg var også det, jeg vokste det bare aldri av meg 😁🐶🥰 Woo hoo rock on 🩶😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 Håper du hadde en god morgen, og så ønsker valpen og jeg deg en superduper god dag videre 🍀☘️🤩🐶🥰 100% topp dag de siste dagene uka null angst sitte å spillet som en idiot da nei har brukt hode da så fort det kommer tar jeg av vr head psvr2 av veldig forsiktig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (24 minutter siden): 100% topp dag de siste dagene uka null angst sitte å spillet som en idiot da nei har brukt hode da så fort det kommer tar jeg av vr head psvr2 av veldig forsiktig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Det er godt å høre at du har hatt null angst ❤️😃 Vi krysser fingre og poter for at det fortsetter sånn en god stund fremover 🍀☘️🤞😊🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Gleder meg til 25 april er 6 dager til. Bare spør hvis du dere lurer Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): Gleder meg til 25 april er 6 dager til. Bare spør hvis du dere lurer Hva gleder du deg til? 🤔 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Hva gleder du deg til? 🤔 Link her bedre du leser det da 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Sånn da er jordhaugen til pappa fjernet ❤️❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️får ta med rake i morgen 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (7 minutter siden): Link her bedre du leser det da 👍👍👍👍 Skjønner, jeg spiller ikke sånne spill jeg vet du 🤪🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (7 minutter siden): Sånn da er jordhaugen til pappa fjernet ❤️❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️får ta med rake i morgen Så bra 😊 Da mangler det bare gress og at den gravsteinen kommer til rette igjen 🤞😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (22 minutter siden): Så bra 😊 Da mangler det bare gress og at den gravsteinen kommer til rette igjen 🤞😊😻🐶🥰 Ja det skal sekke litt til så skal det legges mere jord på så gress Ja vi får håpe at den kommer til rette 🤞😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Sånn det var siste hånden på verket 😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Formann var også med 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Fikk skrudd ut nedre ventil også så den skal tas vare på 😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå