Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Delvis skrev (6 timer siden): Folk begynner visst å bli helt tullete. Akkurat samme har skjedd her i området også, sto i avisen. Og de fant til slutt gjerningspersonen som hadde samlet steiner og kors han hadde stjålet, og satte de rundt utenfor huset sitt. Alt noen kan få seg til må være en slags sykdom 🥺 Synd at det skjedde @Maskinfører håper den kommer til rette igjen. Lykke til 🥺 Ja de gjør det ja han var gæren som satt sånn utenfor huset sitt virker ut som en sygdom men kan ikke fatte det en slik stein er massiv veier mellom 74-100 kg det er ikke noe du bare bærer med deg jeg har ikke bestilt noe navnetilføyelse så jeg aner ikke hva som har skjedd 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Entern skrev (6 timer siden): Helt forferdelig at noen har stjålet gravsteinen @Maskinfører😭😳😡 forferdelig ting å gjøre😡 Ja helt foreferdelig 😭😳😡er ikke akkurat en stein man bærer med seg 😭😳😡 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Takk i like måte ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja helt foreferdelig 😭😳😡er ikke akkurat en stein man bærer med seg 😭😳😡 Cassidy Tvillingene har ikke ord for sånt, vi synes at det er helt forkastelig at noen kan gjøre sånt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Takk i like måte ❤️❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ja jeg ble også sint og trist da jeg leste det 🤬😥 Jeg håper steinen kommer til rette 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja jeg ble også sint og trist da jeg leste det 🤬😥 Jeg håper steinen kommer til rette 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Sånn da har jeg laget til ett klammer til røret etterpå skal stangen kappes av og forlenges med 5 cm dette skal skje ved sveising 😀 tipper Autogensveising 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke ord for sånt, vi synes at det er helt forkastelig at noen kan gjøre sånt. Nei ikke jeg heller ja det er forkastelig 😡😡😡☹️☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (9 minutter siden): Ja jeg ble også sint og trist da jeg leste det 🤬😥 Jeg håper steinen kommer til rette 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰 Ja det håper jeg også den stod ikke der vi pleide og sette dem bak redskapsbua der golfbilen og senkeapparet oppbevares ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Sånn da har jeg laget til ett klammer til røret etterpå skal stangen kappes av og forlenges med 5 cm dette skal skje ved sveising 😀 tipper Autogensveising 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei ikke jeg heller ja det er forkastelig 😡😡😡☹️☹️☹️ Cassidy Tvillingene mener at sånne folk burde skamme seg.☹️☹️👎👎 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener at sånne folk burde skamme seg.☹️☹️👎👎 De burde det ☹️☹️👎👎 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Bare for å se 😊 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (3 minutter siden): De burde det ☹️☹️👎👎 Cassidy Tvillingene er helt enige. Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det gjør vi også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå