Oxalidaceaee Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Krana utendørs er bøyd au kansje fikse det også kapper røret og det det er lodda med 90 graders bend bruker man en vinkel 😂 Oi oi oi altså... Skal si du har mye på tapetet!!!! Lurer på om du noen gang blir ferdig jeg 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Kanskje spandere på en ny kuleventil også ? 10mm 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Oi oi oi altså... Skal si du har mye på tapetet!!!! Lurer på om du noen gang blir ferdig jeg 😂😂😂😂 Ja jeg har det 😂😂😂😂 ja med eget hus blir man aldri ferdig 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (20 minutter siden): 😘😘😘😘 😘😘😘😘😘😘 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (25 minutter siden): Jeg fikk ihvertfall med meg at du er enig i det meste av det jeg skriver 😂😂❤️❤️. Tøysekoppenerdumenjegelskerdegoveraltpåjordogdethåperjegduvet 😘😘❤️❤️. Ja det er jeg jada 😘😘♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (29 minutter siden): Å? Er jeg for flink? 😂😂😂😂 Ja du er det 😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja du er det 😂😂😂😂😂 🫣🫣🫣🫣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): 😂😂😂😂 Han er vokst opp med gress!!!!! Uti vår hage er noe av det aller beste som er lagd av norsk tv 💙💙💙💙💙💙💙💙 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg har det 😂😂😂😂 ja med eget hus blir man aldri ferdig 😂😂😂 Aldri? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er jeg jada 😘😘♥️♥️ 😘😘❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Entern skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍 Entern skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍 Deg i et nøtteskall altså 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Deg i et nøtteskall altså 😂😂😂😂 Jeg er så glad i Uti Vår Hage 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍 Særlig Oslolosen episoden og fjernkontroll episoden er helt geniale men flere av de andre også💙💙💙💙 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (15 minutter siden): 😘😘❤️❤️ 😘😘❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (16 minutter siden): Aldri? Nei når du er ferdig med A kan du jobbe til du begynner på A igjen 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (17 minutter siden): 🫣🫣🫣🫣 🫣🫣🫣🫣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei når du er ferdig med A kan du jobbe til du begynner på A igjen Akkurat ja.. Kjekt å vite det da..... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april @Oxalidaceaee grunnen til at jeg har satt på de rørvinklene er fordi jeg skal bruke disse Berederslanger Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Akkurat ja.. Kjekt å vite det da..... Ja det er jo sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå