Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (31 minutter siden): Ååå du er så god at det halve kunne vært nok 😂😂😂😂. Heldigvis så er jeg ikke dårlig taper på det viset der 😂😂😂😂. Ja vi er gode 😂😂😂😂 nei du er vel ikke det 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Mitsu L200 2009 Sølv derav sølvreven har en RAV 4 2002 Mod også sølv 😂😂😂😂 Nei du har Sitsu du 😂😂😂😂 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi er gode 😂😂😂😂 nei du er vel ikke det 😂😂😂😂 Ååå jeg har så mye ris te deg at du aner det ikke 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja vi er gode 😂😂😂😂 nei du er vel ikke det 😂😂😂😂 😂😂😂😂😘😘😘😘 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Ååå jeg har så mye ris te deg at du aner det ikke 😂😂😂😂 Så kan du begynne å lure på hva jeg mener med det 😂😂😂😂😉😉😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja vi er gode 😂😂😂😂 nei du er vel ikke det 😂😂😂😂 Haha jeg vet så mye som du ikke vet 😂😂😂😂. Og det jeg ikke vet er det ikke så fali med 😂😂😂😂. Din kjeltring 😘😘😘😘. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Nei du har Sitsu du 😂😂😂😂 😂😂😂😂 Okay da da ja den var fin 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Haha jeg vet så mye som du ikke vet 😂😂😂😂. Og det jeg ikke vet er det ikke så fali med 😂😂😂😂. Din kjeltring 😘😘😘😘. Ja det gjør du nok er nok eldre enn meg du 😂😂😂😂 nei det er ikke det 😂😂😂😂 ja jeg er kjeltring 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): 😂😂😂😂😘😘😘😘 😂😂😂😂😘😘😘😘 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): Ååå jeg har så mye ris te deg at du aner det ikke 😂😂😂😂 Ris og koteletter er godt favoritten te an far det 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april https://www.instagram.com/reel/C2idEP_q6xD/?igsh=Z2NhaXVvemJvM282 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (7 minutter siden): Okay da da ja den var fin 😂😂😂😂 Det var to fluer i en smekk 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Det var to fluer i en smekk 😂😂😂😂 Ja det var det 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det gjør du nok er nok eldre enn meg du 😂😂😂😂 nei det er ikke det 😂😂😂😂 ja jeg er kjeltring 😂😂😂😂 Ja jeg er høng gammal, men jeg er dritrå 😂😂😂😂. Liker å tro at du er min kjeltring da 😘❤️🥰🤩😝 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ris og koteletter er godt favoritten te an far det 😂😂😂😂 Javel.... Det tror jeg hva jeg vil om 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja jeg er høng gammal, men jeg er dritrå 😂😂😂😂. Liker å tro at du er min kjeltring da 😘❤️🥰🤩😝 Ja du er det 😂😂😂😂 ja er jo det da 😘❤️🥰🤩😝 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Javel.... Det tror jeg hva jeg vil om 😂😂😂😂 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Koteletter er veldig godt 😉😘🏆 https://www.spiselise.no/2016/04/07/saftige-more-koteletter-med-ris-og-paprika-chop-suey/ Nam nam 😋😋😋 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja du er det 😂😂😂😂 ja er jo det da 😘❤️🥰🤩😝 🏆🏆🏆🏆 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): 😂😂😂😂 Du kan jo lære meg å skrelle dem 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå