Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (4 timer siden): Synes Clutch-pedalen er litt rar er vel ikke lenge før det blir ny clutch på Sølvreven Sølvreven? 😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (3 timer siden): Har begynt og kalle Tuss for Tussi nå han reagerer på begge navna 😻😻🥰🥰❤️❤️ Gøy det da 😻😻🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene sender varmetanker og varmeklemmer til dere.🥰🥰♥️♥️ Jeg må pakke meg inn, for jeg fryser 😂😂😂😂. Så jeg går med dyna på butikken 😂 😂 😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Husker jeg gikk innom han som driver bensinstasjonenen aka han som nå er huseieren min, og spurte om å få dekk 😂. Så tok jeg de med i barnehagen der jeg var vikar. De av barna som ville kunne male på dekka. Gjorde det i samme området der de lekte slik at barna kunne løpe, og leke rett etterpå. Syns dette var veldig gøy selv🏆. Så er jo dette noe alle barn kan klare og slik prøver jeg å tenke før jeg drar igang en aktivitet. Hadde dem ikke klart å bruke pensel, så har dem jo fingre å male med 😂. Litt mer grisete, men pytt pytt, vi har jo vann 😂. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Gøy det da 😻😻🥰🥰❤️❤️ Ja er det da 😻😻🥰❤️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Sølvreven? 😂 Mitsu 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Mitsu 😂😂😂 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (15 minutter siden): Jeg må pakke meg inn, for jeg fryser 😂😂😂😂. Så jeg går med dyna på butikken 😂 😂 😂 😂😂😂😂 Blir aldri lei av denne her jeg altså 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): 😂😂😂 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (14 minutter siden): Mitsu 😂😂😂 Har Donda jeg 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Har Donda jeg 😂😂😂 Du har Honda ja 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Du har Honda ja 😂😂😂 Ååå du er så god at det halve kunne vært nok 😂😂😂😂. Heldigvis så er jeg ikke dårlig taper på det viset der 😂😂😂😂. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (10 minutter siden): Du har Honda ja 😂😂😂 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Ellinga vellinga vatlansguten Slo til kjerringa midt på truten Det skal du ha ditt stygge troll For det du ikke kan telle til tolv 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Maskinfører skrev (42 minutter siden): Mitsu 😂😂😂 Nei du har ikke Mitsu du... Du har Sitsu 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Se her @Trippelure 😂😂😂😂 Nå kan du teste på valpen 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): Nei du har ikke Mitsu du... Du har Sitsu 😂😂😂😂 Mitsu L200 2009 Sølv derav sølvreven har en RAV 4 2002 Mod også sølv 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april Oxalidaceaee skrev (28 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå