Maskinfører Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april Jøsses og raske de offentlig ansatte var da ble forespeilet en uke dagen etter jeg sendte søknad var den innvilget 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jøsses og raske de offentlig ansatte var da ble forespeilet en uke dagen etter jeg sendte søknad var den innvilget Grattis @Maskinfører🥳🥳🥳🏆🏆🏆 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Det ønsker jeg og ☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker at Diskusjon skal være et hyggelig forum, og ikke sånn kvalmende som KG kan være. Vi synes at du er snill og grei. Og vi ønsker å bli kjent med deg her inne.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jøsses og raske de offentlig ansatte var da ble forespeilet en uke dagen etter jeg sendte søknad var den innvilget 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): @Trippelure har Han har det er ikke allt han skjønner @Oxalidaceaee Jeg skjønner ganske mye jeg 🙃 Og jeg har ingen problem med å forstå hva "Du måkke komme her og komme her" betyr... Det er ikke så vanskelig å skjønne det, ganske klartekst egentlig. Men det er i orden, jeg kan komme der og der istedet. Det gjør ikke meg så mye. Peace out ✌️😎 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ganske mye jeg 🙃 Og jeg har ingen problem med å forstå hva "Du måkke komme her og komme her" betyr... Det er ikke så vanskelig å skjønne det, ganske klartekst egentlig. Men det er i orden, jeg kan komme der og der istedet. Det gjør ikke meg så mye. Peace out ✌️😎 Cassidy Tvillingene er enige, vi sier: Make Love Not War.☮️☮️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker at Diskusjon skal være et hyggelig forum, og ikke sånn kvalmende som KG kan være. Vi synes at du er snill og grei. Og vi ønsker å bli kjent med deg her inne.😊😊 Det er koselig vettu ☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Det er koselig vettu ☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Cassidy Tvillingene Digger Hjertestemningen her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tomler tilbake vi. 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Hjertestemningen her inne.♥️♥️ Ja det er koselig det ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja det er koselig det ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april Oxalidaceaee skrev (21 minutter siden): Grattis @Maskinfører🥳🥳🥳🏆🏆🏆 Tusen takk @Oxalidaceaee 🥳🥳🥳🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tomler tilbake vi. Ja tommler må vi 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk @Oxalidaceaee 🥳🥳🥳🏆🏆🏆 Bare hyggelig @Maskinfører❤️❤️. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april Den 18.04.2024 Klokken 06:00 så går papirene i posten for tinglysning trist Postmester Frida ikke er her mer 😻😻synd jeg ikke fikk sendt de i dag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå