Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Er veldig gla i Aurora ❤️ Elsker måten hun uttrykker på ❤️🏆 Cassidy Tvillingene Digger Aurora.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Entern skrev (1 time siden): Ble nydelig bilde likevel ❤️ Og laget illusjon av at det man ser, er speilbildet i vann 😃😀 Tusen takk ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Er bare at jeg synes Will Smith er morsom 😂😂😂😂 Spesielt når han synger om at de som møter men in black ikke husker noe😂😂😂 Nå har jo jeg sett alle Men in Black filmene da 😂😂😂. Artig humor synes jeg da 🏆 Cassidy Tvillingene liker Will Smith men i passelige doser, men det er nå vår mening da.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at verden kan være temmelig opp ned til tider vi.😉😉 Ja noen ganger føles det sånn 😂😂😂 Det kan jeg være enig i 😉😉 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Aurora.♥️♥️ Så hyggelig ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): Dissa er morsomme 😂😂😂😂🏆🏆🏆🏆 Artig musikk detta her 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Wow Wow, Cassidy Tvillingene Megadigger Metallica.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker Will Smith men i passelige doser, men det er nå vår mening da.😊😊 Er ikke så mye jeg hører på han... Han har noen få kule sanger 😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Så hyggelig ❤️❤️ ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Ja noen ganger føles det sånn 😂😂😂 Det kan jeg være enig i 😉😉 Cassidy Tvillingene opplevde det ofte sånn da vi var barn og yngre tenåringer. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Metallica har noen kule sanger dem og 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Cassidy Tvillingene elsker sangene til både Metallica og Guns `N ` Roses.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Er ikke så mye jeg hører på han... Han har noen få kule sanger 😂😂😂 Cassidy Tvillingene har ikke hørt så mange av sangene hans faktisk, vi tenker på han som skuespiller der liker vi han i passelige doser.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker Will Smith men i passelige doser, men det er nå vår mening da.😊😊 Jeg liker han godt som skuespiller, men ikke så godt som musiker 😅😅 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Takker @MR SPEED for å poste Vazelina sanger 👍👍👍👍 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Denne likte jeg veldig godt ❤️ Veldig fin ❤️ 😘😍🤩 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå