Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 🥰🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg også en god kveld @Entern🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Entern skrev (39 minutter siden): God kveld god kveld Trippelure og valpen 😊🐶 God kveld eller god natt Entern, håper du har hatt en fin dag 🍀🐶😊 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Maskinfører skrev (27 minutter siden): Nei skal ikke det vært ute å kjørt fres i kveld ja håper jeg også får sove ja hilst tilbake til valpen pusenkattene hilser tilbake 😻😻❤️🐶🙂🥰🥰 Det er bra å komme seg ut, bruke kroppen og gjøre noe arbeid når livet er tungt 🥰 Jeg og valpen ønsker deg dyp og god søvn med gode drømmer 🍀🐶🥰 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene slenger oss med deg og valpen din @Trippelure og sender gode tanker ønsker og klemmer til @Maskinfører🥰🥰 4 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene slenger oss med deg og valpen din @Trippelure og sender gode tanker ønsker og klemmer til @Maskinfører🥰🥰 Ja, alle digger å sende gode ønsker, varme tanker og store klemmer til @Maskinfører og kattene hans 😊😻😻🥰 Og noen 🌹, takket være dere to 🥰 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja, alle digger å sende gode ønsker, varme tanker og store klemmer til @Maskinfører og kattene hans 😊😻😻🥰 Og noen 🌹, takket være dere to 🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å være gode og snille med våre venner og alle som er her inne vi.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (18 minutter siden): God kveld eller god natt Entern, håper du har hatt en fin dag 🍀🐶😊 Det har jeg hatt og det håper jeg du og valpen også har hatt 😊🐶 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å være gode og snille med våre venner og alle som er her inne vi.🥰🥰 Helt enig 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Entern skrev (1 minutt siden): Helt enig 😊😊☺️☺️ 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å være gode og snille med våre venner og alle som er her inne vi.🥰🥰 🥰🥰 Entern skrev (2 minutter siden): Helt enig 😊😊☺️☺️ 🥰 Hurra 🥳 Vi er Enighetsgjengen her også 😎🥳🥰❤️💫🎉 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 🥰 Hurra 🥳 Vi er Enighetsgjengen her også 😎🥳🥰❤️💫🎉 Det er vi 😊😊😊☺️☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Entern skrev (4 minutter siden): Det har jeg hatt og det håper jeg du og valpen også har hatt 😊🐶 Tusen❤️takk, vi har hatt det bra🐶😃 Valpen har mistet en jeksel i dag og kvitt et par dagers smerter, kløe og irritasjon, så nu er alt så meget bedre🐶🥰 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 🥰 Hurra 🥳 Vi er Enighetsgjengen her også 😎🥳🥰❤️💫🎉 Entern skrev (Akkurat nå): Det er vi 😊😊😊☺️☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes at Enighetsgjengen må delta i begge disse hyggelige trådene.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk, vi har hatt det bra🐶😃 Valpen har mistet en jeksel i dag og kvitt et par dagers smerter, kløe og irritasjon, så nu er alt så meget bedre🐶🥰 Godt å høre 😊🐶🧡👍 Håper du og valpen og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har en koselig natt videre, jeg må sove😴😊 God natt alle sammen😴😊 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk, vi har hatt det bra🐶😃 Valpen har mistet en jeksel i dag og kvitt et par dagers smerter, kløe og irritasjon, så nu er alt så meget bedre🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for at valpen din er bedre nå.🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Entern skrev (Akkurat nå): Godt å høre 😊🐶🧡👍 Håper du og valpen og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har en koselig natt videre, jeg må sove😴😊 God natt alle sammen😴😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår Gode Venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Entern skrev (5 minutter siden): Godt å høre 😊🐶🧡👍 Håper du og valpen og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har en koselig natt videre, jeg må sove😴😊 God natt alle sammen😴😊 God natta @Entern Håper du får sove godt og drømme flott 😴 Og at du får en riktig god dag i morgen🍀🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at valpen din er bedre nå.🐶🐶🥰🥰 Tusen❤️takk fra valpen 🐶🥰🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at Enighetsgjengen må delta i begge disse hyggelige trådene.🥰🥰 Helt enig 🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk fra valpen 🐶🥰🥰 Helt enig 🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå