Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Sånn da er tante lagt til i svarteliste det tar ikke 3 timer og gå tur med den lille hunden der når jeg ringer igjen så satt hun og spiste og unnskyldte seg da er man ferdig med dråget du var alltid tanta de sa Pappa det var feil 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Åsen har du det i dag @Maskinfører 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (43 minutter siden): Sånn da er ledningene koblet vekk fra berederen 😀 Lykke til @Maskinfører Maskinfører skrev (42 minutter siden): Slange koblet til så nå kan den tømmes 😀 Drekk det opp Maskinfører skrev (42 minutter siden): Koblet fra bryteren også men den er strømsatt 😀 For siktig nå du så du ikke får karamel 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Sånn tante har ikke ringt ennå hun klarer og ringe sine skrullete veninner så da burde hu jaggu og ringe nevøen sin og klager hun ikke det så ryker hun rett inn på svarteliste klokken 24:00 i kveld 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (26 minutter siden): Lykke til @Maskinfører Drekk det opp For siktig nå du så du ikke får karamel Tusen takk tok Hovedsikringa 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (34 minutter siden): Åsen har du det i dag @Maskinfører Går opp og ned det Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Der var de avkoblede ledningene 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Sånn der var rørene kutta 😀bare skjøteunionene da 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Unnskyld pappa 😭☹️ noen ganger må gamle ting endres for å passe det nye unnskyld 😭☹️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april @Oxalidaceaee carol er ditt nye navn 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn da er tante lagt til i svarteliste det tar ikke 3 timer og gå tur med den lille hunden der når jeg ringer igjen så satt hun og spiste og unnskyldte seg da er man ferdig med dråget du var alltid tanta de sa Pappa det var feil 😀 Maskinfører skrev (37 minutter siden): Sånn tante har ikke ringt ennå hun klarer og ringe sine skrullete veninner så da burde hu jaggu og ringe nevøen sin og klager hun ikke det så ryker hun rett inn på svarteliste klokken 24:00 i kveld 😀 Uff så trist @Maskinfører at det skulle bli sånn.... håper du har noen nære rundt deg. Venner og sånn... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Tussi skrev (7 minutter siden): Uff så trist @Maskinfører at det skulle bli sånn.... håper du har noen nære rundt deg. Venner og sånn... Ja det er trist at det ble sånn ☹️☹️@Tussi eneste vennen jeg har er Tuss 😻😻😻😻 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er trist at det ble sånn ☹️☹️@Tussi eneste vennen jeg har er Tuss 😻😻😻😻 Du har hun tyrkiske jenta, og oss her inne, jeg har ikke vært så aktiv i disse pratetrådene de siste dagene, er litt deprimert og sånt drit, vet ikke helt hva jeg skal si... Men ville ihvertfall svare når jeg så det vanskelig for deg ❤ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (15 minutter siden): @Oxalidaceaee carol er ditt nye navn 😘😘😘😘😘😘 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (2 timer siden): Nei ikke du hvertfall 😂😂😂 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (2 timer siden): Vet testa det for ryggen Hvordan syns du det var da? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (1 time siden): Fy fader rullan deg søt den skjokoladen var da er nok meg 👎fått nok av sjokolade da 👎poker skal må spist så mye skjokolade da😡 Er det Twix? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): 😂😂😂😂 Morsom den 😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (59 minutter siden): Der var de avkoblede ledningene 😀 Du er virkelig god te å jobbe du @Maskinfører🥳🥳🥳. Tar av meg hatten for deg altså 🏆 🏆🏆. Tusenkunstner ser jeg 🥳🥳🥳. Må være deilig når man klarer å gjøre så mye selv 👌🏆. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Morsom den 😂😂😂😂😂 Er jo meg det vettu 😂😂😂😂. Så jeg ble veldig veldig glad når jeg fant den 😉❤️😘😍🤩🥰🫧. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå