Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Bare tull og tøys alt sammen Det ble skrevet sånn 119/58 134/25 I stedet for sånn 58/119 25/134 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Akupunktur anbefales på det varmeste ❤️ ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Ja de tlf damene kan ha litt skingrende stemme av og til.... Kan være enig i det 😂 Jeg kan ha litt slik stemme selv tror jeg 😆🥴🥹 Ja de kan det det er bra 😂 ja men det er bra Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Jøss fikk du ordnet det? Det er jo fantastisk i så fall 🥳🥳🥳 Delvis har tatt fri resten av dagen onkel overtar gravinga Ja det er det 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja de kan det det er bra 😂 ja men det er bra Javel er det bra det altså? 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): Hvordan henger dette sammen med Kartverket og det greiene der? Her er jeg fryktelig dum kjenner jeg på... Er så liten jeg vettu... Forstår ikke så mye... Jeg forstår det jeg forstår...... Åja trodde det var kartverket jeg er jeg som var dum du har rett ja det forstår jeg at du er nei ikke jeg heller ja du gjør det 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Bare tull og tøys alt sammen Det ble skrevet sånn 119/58 134/25 I stedet for sånn 58/119 25/134 Det ble skrevet i 1924 tenker jeg da 😂😂😂 Da var det mye tull og tøys da 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Faen ere som har kukka vekk kulepennen nå a ? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Faen ere som har kukka vekk kulepennen nå a ? Ikke meg ihvertfall 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Ikke meg ihvertfall 😂😂😂 Nei ikke du hvertfall 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Det ble skrevet i 1924 tenker jeg da 😂😂😂 Da var det mye tull og tøys da 😂😂😂 Sånn jeg skrev det er det skrevet i Grunnboka både i 2020 og i 1977 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): Javel er det bra det altså? 😂😂😂 Ja er det ikke det da ? 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): Akupunktur anbefales på det varmeste ❤️ ❤️ Vet testa det for ryggen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fintirsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (15 minutter siden): Faen ere som har kukka vekk kulepennen nå a ? Kjøpe sånne kulepenner @Maskinfører - 😀de kan viske ut bleke du anbefaler de…. bruker de selv du Sorry der du…. du er som meg rota bort ting kulepennen lege tinga et sted hent levere til det stedet du har hentet det de lettere finne 👍 da Trykk kjøpe 👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kjøpe sånne kulepenner @Maskinfører - 😀de kan viske ut bleke du anbefaler de…. bruker de selv du Sorry der du…. du er som meg rota bort ting kulepennen lege tinga et sted hent levere til det stedet du har hentet det de lettere finne 👍 da Trykk kjøpe 👍 Ja men her skal dokumenter sendes inn til det offentlige og da er det viktig at at skriveren er der dokumenter over huset mitt 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Sånn da er ledningene koblet vekk fra berederen 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Slange koblet til så nå kan den tømmes 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april (endret) Koblet fra bryteren også men den er strømsatt 😀 Endret 16. april av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Fy fader rullan deg søt den skjokoladen var da er nok meg 👎fått nok av sjokolade da 👎poker skal må spist så mye skjokolade da😡 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå