Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene trekker oss vekk fra denne tråden nå, for nå ser vi at det holder på å brygge opp til dårlig stemning her. Så ha det så lenge her i tråden.👨🦰👩🦰 Ja da tar jeg og en pause herfra i alle fall til Maskinfører dukker opp 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): Ja man må liksom venne seg litt til den humoren hans 😅😀 Første gang han ville jeg skulle klikke på en lenke ville jeg ikke fordi jeg ikke kjente han så godt og ikke ante hva det var og da ble han rasende og var fraværende i flere dager 😆😅 Ja det husker Cassidy Tvillingene godt, men dere er gode venner nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): Ja da tar jeg og en pause herfra i alle fall til Maskinfører dukker opp 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene trekker oss vekk fra denne tråden nå, for nå ser vi at det holder på å brygge opp til dårlig stemning her. Så ha det så lenge her i tråden.👨🦰👩🦰 Gjør som dere vil.... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Jeg må kunne få lov å si meningen min uten at alle bare rømmer..... Er ikke det lov det? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Bare fordi dere har kjent @MR SPEED lengst så betyr ikke det at dere kjenner ham best... Tenk litt på det dere..... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Driter i det skal prøve drepe den idioten i spillet da😡 en kule greit det før må våkne opp først 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Driter i det skal prøve drepe den idioten i spillet da😡 en kule greit det før må våkne opp først ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (39 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 til 24 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): 1 til 24 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Skjønte dere noe da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Skjønte dere noe da Nope, men Cassidy Tvillingene følte bare trang til å gi hjerter vi.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Nei kille den killa greide det nesten da var slutt heling snøft en gang 😡 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Nope, men Cassidy Tvillingene følte bare trang til å gi hjerter vi.♥️♥️ Skal gi svar først brutale gale kula som gjør alle for drepe si i fra etter til meg kan hende glemmer det da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Skal gi svar først brutale gale kula som gjør alle for drepe si i fra etter til meg kan hende glemmer det da OK, Cassidy Tvillingene skal prøve å huske å si ifra vi også. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Nope, men Cassidy Tvillingene følte bare trang til å gi hjerter vi.♥️♥️ Ja nå er dere hjertelige 🤣🤣😆😆😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): OK, Cassidy Tvillingene skal prøve å huske å si ifra vi også. Glem det drepte den idioten nå ikke lett 1 til 24 julekalender satt den siden glemte skriver pose 1 da et 1 tall da fant mange Lego poser da i den Lego STAR WARS julekalender da 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (6 minutter siden): Ja nå er dere hjertelige 🤣🤣😆😆😊😊👍👍 Hjertelig Tusen Takk svarer Cassidy Tvillingene.🤣🤣♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Glem det drepte den idioten nå ikke lett 1 til 24 julekalender satt den siden glemte skriver pose 1 da et 1 tall da fant mange Lego poser da i den Lego STAR WARS julekalender da Cassidy Tvillingene lurer på om du digger dette spillet??🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Hjertelig Tusen Takk svarer Cassidy Tvillingene.🤣🤣♥️♥️ 😀😀😊😊👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå