Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ble litt sint er rolig nå bare trøtt Jeg blir ikke sint... Jeg blir veldig lei meg..... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april GOOD natt logger kommer sikkert etter da jeg har våkna opp 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): GOOD natt logger kommer sikkert etter da jeg har våkna opp God natt.... Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Nå synes jeg ikke dere er noe greie..... Joda Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Blir ikke sint heller vettu, bare veldig veldig skuffet 😁 Som de sier i reklamen 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (13 minutter siden): Nemlig MR SPEED skrev (12 minutter siden): Pass dere nå Knurr knurr @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Oxalidaceaee ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): Hva har dere sett da? Cassidy Tvillingene kan ikke fortelle hva vi har sett, for det vil være å røpe krystallkulebrukerne sin kodeks.😉😉 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Ble litt sint er rolig nå bare trøtt ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Må jeg passe meg? Jeg er jo ikke frekk synes jeg selv ihvertfall.... ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Nå synes jeg ikke dere er noe greie..... Cassidy Tvillingene bare tuller, SPEEDY tuller med oss og vi tuller tilbake.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Jeg blir ikke sint... Jeg blir veldig lei meg..... ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (2 minutter siden): Blir ikke sint heller vettu, bare veldig veldig skuffet 😁 Som de sier i reklamen 😁 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Jeg blir ikke sint... Jeg blir veldig lei meg..... Ikke bli lei deg, hadde han vært sint på ordentlig hadde han postet litt sintere 😀 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene kan ikke fortelle hva vi har sett, for det vil være å røpe krystallkulebrukerne sin kodeks.😉😉 ♥️♥️ ♥️♥️ Cassidy Tvillingene bare tuller, SPEEDY tuller med oss og vi tuller tilbake.😉😉🥰🥰 Jeg synes dere er skikkelig teite skal jeg si dere....Dere skriver som dere har vett til 🤬 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (10 minutter siden): GOOD natt logger kommer sikkert etter da jeg har våkna opp Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): Ikke bli lei deg, hadde han vært sint på ordentlig hadde han postet litt sintere 😀 Er ikke han som gjør det... Er tvillingene.... Dem skriver slik at jeg blir kjempe lei meg.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (1 minutt siden): Ikke bli lei deg, hadde han vært sint på ordentlig hadde han postet litt sintere 😀 Ja det vet Cassidy Tvillingene for vi har kjent SPEEDY siden desember 2018. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg synes dere er skikkelig teite skal jeg si dere....Dere skriver som dere har vett til 🤬 Tvillingene er de snilleste på diskusjon.no (delt førsteplass med @Trippelure)❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (2 minutter siden): Ikke bli lei deg, hadde han vært sint på ordentlig hadde han postet litt sintere 😀 Jeg har ingenting imot @MR SPEED jeg ❤️. Ser på han som kjempe snill jeg ❤️🏆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): Tvillingene er de snilleste på diskusjon.no (delt førsteplass med @Trippelure)❤️❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Er ikke han som gjør det... Er tvillingene.... Dem skriver slik at jeg blir kjempe lei meg.... @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er bare snille og greie ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): Tvillingene er de snilleste på diskusjon.no (delt førsteplass med @Trippelure)❤️❤️❤️ Jeg synes ikke den kommentar de skrev var snilt nei..... Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jeg har ingenting imot @MR SPEED jeg ❤️. Ser på han som kjempe snill jeg ❤️🏆 Ingen har noe imot MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Cassidy Tvillingene tenker at hvis noen tuller med oss, så må de jo regne med at vi tuller tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå