Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Saken var bare registrert ingenting var mottatt var automatisk Ok. Noen ganger hvis jeg ønsker svar på slike offentlige ting, så tar jeg ofte en tlf og jeg 😂. Purrer på dem litt 😂 Min erfaring er at dem ofte har litt for god tid 😂. Hender det funker faktisk 🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei det ble ikke noe 😉 Ble ikke noe å då? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (28 minutter siden): Hva er du har bestilt for noe @MR SPEED? Ser at dette selskapet her har fått mange dårlige anmeldelser fra misfornøyde kunder..... https://no.trustpilot.com/review/www.migyston.com Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Oxalidaceaee skrev (27 minutter siden): Du gjorde det du ja 😂😂😂😂 Ja nå er jeg spent 😂😂😂😂 Ka he du finni på nå då? Svarer deg her å da på hva da vet ikke Oxalidaceaee skrev (26 minutter siden): Du får krysse fingran dine da 🤞🤞🤞 Berre ikkje held dem bak ryggan fer da ble det jug nemlig..... Sånn søta Oxalidaceaee skrev (19 minutter siden): Kjøpte faktisk to eventyrbøker i dåpsgave til min niese, som har bodd hos meg siden ho var seks år gammel. En med masse eventyr fra Asbjørnsen og Mo❤️ Det var ikke alltid like lett å lese i den første siden det var mange ord jeg måtte oversette siden ho ikke forsto hva jeg sa 😂. Fikk nå lært a mange ord lell 😉. Hvor mange ho husker.... Nei det e en anna sak det ja.... Og en med mange mange eventyr fra HC Andersen ❤️ her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): Tror du de gjør det? Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (9 minutter siden): Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Svarer deg her å da på hva da vet ikke Sånn søta her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 Av og te virker det nesten som om du snakke rondt dæ sjøl.... Fine fingre du har 😘😍🥰🤩 Liker dem ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Svarer deg her å da på hva da vet ikke Sånn søta her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 TÆLLE e et fint ord vettu ❤️ Forbinder ordet med noe anna e då... Har jo hørt noe lignende 😂 D e itte tæl å tru 😂 Vet ikkje om det e rektig då 😂 E tok ein sjangs 😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Bryr meg forresten ikkje om du har dysleksi @MR SPEED❤️. Berre e forstå ka du skriv og ka du mein... Så e det meste grett vettu 🤣😉 For mæ æ d ein baggatell 👌🏆 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (18 minutter siden): Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Svarer deg her å da på hva da vet ikke Sånn søta her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 Fine hunken min ❤️ Liker jo å tro det jeg vettu 😉 ❤️ 😘 😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Nå har glemt save stede i spillet da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (37 minutter siden): Ble ikke noe å då? Nei det ble vel ikke det da Sendte de E-Post klokken 10:50 og nå er klokken 15:06 de burde kunne klare og svare innen 5 timer men det er offentlige latsabber hele etaten burde vært privatisert 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (41 minutter siden): Ok. Noen ganger hvis jeg ønsker svar på slike offentlige ting, så tar jeg ofte en tlf og jeg 😂. Purrer på dem litt 😂 Min erfaring er at dem ofte har litt for god tid 😂. Hender det funker faktisk 🏆 Det nytter ikke å snakke til offentlige ansatte 😂 kartverket burde vært privatisert 😂 aner ikke 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei det ble vel ikke det da Sendte de E-Post klokken 10:50 og nå er klokken 15:06 de burde kunne klare og svare innen 5 timer men det er offentlige latsabber hele etaten burde vært privatisert Så så... De private e litt mer ekspeditte 👌 Kan være enig i det 🏆 Er jo en grunn til at flere offentlige virksomheter har blitt privatisert... Husker jeg måtte ringe ulike etater til slutt for jeg hadde rett og slett ikke tid til å vente... Dette gjaldt Statsforvalteren da... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det nytter ikke å snakke til offentlige ansatte 😂 kartverket burde vært privatisert 😂 aner ikke Har du prøvd? 😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Nå har glemt save stede i spillet da Å det var dumt da... Kommer jeg her og forstyrrer deg og greier så du kommer helt ut av det.. Sorry Morry 🫣🫣🫣 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (27 minutter siden): Som jeg trur er copy psvr 1 kontroller å det er ikke orginale kontroller da her Orginale kontroller vet ikke om du ser har dysleksi er ord blind da👎 men prøver lære meg å skrive da 😀 Svarer deg her å da på hva da vet ikke Sånn søta her har du et ord TÆLLE er å gå 😊 Jeg skriver å hva da vet ikke 👍 Biter du negler du eller? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det nytter ikke å snakke til offentlige ansatte 😂 kartverket burde vært privatisert 😂 aner ikke Aner jeg en smule irritasjon eller? 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Det er så jævla gammaldags kunne man ikke bare logget seg inn med BankID da også tatt det derfra ? To eksemplarer Du må sende skjøtet i to eksemplarer til Kartverket når du skal tinglyse. Du kan enten sende to originale skjøter eller det originale skjøtet og en kopi. Profesjonelle aktører må i tillegg bekrefte at kopien er korrekt, for eksempel ved å stemple rett kopi. Det originale skjøtet blir sendt tilbake til innsenderen. Det andre eksemplaret blir arkivert hos Kartverket etter tinglysing. Kopien kan i ettertid bli brukt for å kontrollere om originaldokumentet er riktig tinglyst, dersom det skulle oppstå tvil. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Så så... De private e litt mer ekspeditte 👌 Kan være enig i det 🏆 Er jo en grunn til at flere offentlige virksomheter har blitt privatisert... Husker jeg måtte ringe ulike etater til slutt for jeg hadde rett og slett ikke tid til å vente... Dette gjaldt Statsforvalteren da... Det er fordi det offentlige stille krav til det private det gjøres det ikke for det offentlige statsforvalteren ja burde vært privatisert han også : 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): 😂😂😂😂 Denne sangen minner meg om en historie pappa fortalte meg 😂😂😂 Han hadde langt hår faktisk 😂 Tro det eller ei 😂😂😂 Så fikk han beskjed av sin far om å klippe seg... Det ville han ikke, sta som han er 😂😂😂 Så da bodde han faktisk hos sine besteforeldre en periode 👌. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå