Trippelure Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (56 minutter siden): God morgen til @Trippelure og Alfred håper du får en flott uke også 🥰 artig og drømme ja elsker Med Hjarte på rette staden jeg også ja da må dere ha en godt tur til slektsgården 🥰 🐶🐶🥰🥰😻😻 Tusen❤️takk 😃 vi er på vei dit nå og håper du og Tuss får en fin dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Ja Kraftig pc hvis steam der er Fallout 4 det beste spillet noen sier nei jeg mener du kan lære fallout serien hjemom fallout spilla da de kom 1997 har du ps4 da kan spille fallout der oxo pc vent så finne video om serien fallout 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 vi er på vei dit nå og håper du og Tuss får en fin dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Bare koselig ❤️ tusen takk 😀 håper dere også får en fin dag god tur 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kraftig pc hvis steam der er Fallout 4 det beste spillet noen sier nei jeg mener du kan lære fallout serien hjemom fallout spilla da de kom 1997 har du ps4 da kan spille fallout der oxo pc vent så finne video om serien fallout Ok 😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Bare koselig ❤️ tusen takk 😀 håper dere også får en fin dag god tur 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 Bare koselig ❤️ 😊 😊 😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fallout_(American_TV_series) @Oxalidaceaee copy den txt her (serien fallout) inn i Google jeg dessverre får ikke copy videoen til her fra du bruker 100%mobil nå sorry der søta serien fallout Copy den du 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fallout_(American_TV_series) @Oxalidaceaee copy den txt her (serien fallout) inn i Google jeg dessverre får ikke copy videoen til her fra du bruker 100%mobil nå sorry der søta serien fallout Copy den du Det går så fint så 😃. Jeg er bare nysgjerrig jeg vettu 😉. Tusen takk 😀. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (41 minutter siden): Bare koselig ❤️ tusen takk 😀 håper dere også får en fin dag god tur 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Åsen har du det i dag 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Åsen har du det i dag Det går bra enn der ? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det går bra enn der ? Meg ser på fallout serien husker fallout 3 å 4 noen likte spillene noen likte de uke hvis du er fan av fallout spillene er serien på prime 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Meg ser på fallout serien husker fallout 3 å 4 noen likte spillene noen likte de uke hvis du er fan av fallout spillene er serien på prime Ja er bra dem 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (6 timer siden): God morgen 😊😊😊 Oxalidaceaee skrev (5 timer siden): Yea right 😂😂😂😂 Maskinfører skrev (5 timer siden): Den er fin 👌🏆 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 vi er på vei dit nå og håper du og Tuss får en fin dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 MR SPEED skrev (1 time siden): Åsen har du det i dag Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Digger denne sangen ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ Materialistisk er jeg ikke da.... Indre verdier er det aller aller viktigste i min bok 👌. Så så lenge jeg har til salt i grøten så er jeg fornøyd 😍 ❤️ 🫧 😋 🥳. Veldig fornøyd faktisk ❤️😍😘🤩 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå