Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (1 time siden): Ja veldig fin 😀 nederste er den jo nymalt da Du er god 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (2 timer siden): God morgen 😊😊😊 God morgen 😀 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (40 minutter siden): Nemlig 😂😂😂😂😂 Jeg er veldig veldig FLINK PIKE skal jeg si deg 🏆🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Du er god 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆 Takk i like måte 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (51 minutter siden): Siden jeg ikke bruker parfyme... Elsker godlukter da ❤️ Spesielt denne bodylotion her 😀. Den lukter himmelsk synes jeg ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk i like måte 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆 Tusen takk fineste deg 😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Jeg er veldig veldig FLINK PIKE skal jeg si deg 🏆🏆🏆🏆 Hurra hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 for flinke piker 🥳🥳🥳🥳 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Frokost 😂😂😂😂 Port Salut? Nam nam nam!!☺️😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april 🍰☕ Kake-Erna vokser i grisgrendte strøk Bare de får kaker er de fornøyde 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Frokost 😂😂😂😂 Så godt ut 😂😂😂😂 åssen ost er det ? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (8 minutter siden): Hurra hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 for flinke piker 🥳🥳🥳🥳 Port Salut? Nam nam nam!!☺️😊 Ridderost 😂😂😂😂 Port Salut er og veldig godt 😉 Jeg elsker ost ❤️ Så ostekveld med druer, kjeks og vin... Den er fin den 😉. https://www.ostecompagniet.no/oppskrifter/snofrisk-dipper Ikke helt lik den jeg pleier å lage, men sikkert god denne også 😂. Elsker snøfrisk blanda med finhakka rødløk 👌. Det er nok min ultimate ostefavoritt så den er det faktisk mange som har spurt meg om, så det er tydelig at den faller i smak hos flere og det er gøy synes jeg ❤️. Med mat kan jeg elsker og pynte, og dille litt 😂😂😂😂. Lagde jo ost og spekefat når jeg jobba på Meny på bestilling. Det var gøy å lage slike fat synes jeg. Merker jo at jeg kan savne det innimellom. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (14 minutter siden): 🍰☕ Kake-Erna vokser i grisgrendte strøk Bare de får kaker er de fornøyde 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (14 minutter siden): Så godt ut 😂😂😂😂 åssen ost er det ? Ridderost 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅 Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍 I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Trippelure skrev (1 minutt siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅 Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍 I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰 https://youtu.be/srPputONMt4?si=BDRq8i7fU2AWBW_n Elsker Emil i Lønneberget jeg ❤️ Han er så god synes jeg ❤️ Så det er godt og se samholdet mellom han og Alfred 💙💙 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Trippelure skrev (3 minutter siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅 Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍 I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰 Håper du får en fin dag @Trippelure🌞😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): https://youtu.be/srPputONMt4?si=BDRq8i7fU2AWBW_n Elsker Emil i Lønneberget jeg ❤️ Han er så god synes jeg ❤️ Så det er godt og se samholdet mellom han og Alfred 💙💙 Ja det er den andre halvdelen valpen min er oppkalt etter 😁🐶🥰 "Du och jäg Alfred, du och jäg" 😃🐶🥰👍 Derfor jeg skrev at han er delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass 😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Håper du får en fin dag @Trippelure🌞😃🐶🥰 Tusen❤️takk, og det samme til deg 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det er den andre halvdelen valpen min er oppkalt etter 😁🐶🥰 "Du och jäg Alfred, du och jäg" 😃🐶🥰👍 Derfor jeg skrev at han er delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass 😉 Ja 💙❤️❤️💙 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, og det samme til deg 😊🐶🥰 Tusen takk for det ☺️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå