Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (22 minutter siden): Håper hjemmelserklæringen går gjennom denne uka 😊 Hva er det? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Er en av de beste filmene jeg har sett…. Er 2 filmer i den serien 👍👍 I know 👌. Har sett dem begge to... Samt ALLE Karate Kid filmene 😂😂😂😂 🏆🏆🏆🏆🏆🏆 🏆🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (42 minutter siden): Godsøndag tilbake ❤️ ❤️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Hva er det? Skal overføre fars hus til meg og da må jeg sende inn ett Dokument til Kartverket for tinglysning 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Skal overføre fars hus til meg og da må jeg sende inn ett Dokument til Kartverket for tinglysning 😊 Aha tusen takk for opplysningen 👌 Jeg lærer noe nytt hele tiden 🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Entern skrev (6 minutter siden): 🍕 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (2 timer siden): God søndag 😊😊☺️☺️ Entern skrev (2 timer siden): God søndag 😊😊☺️☺️ MR SPEED skrev (2 timer siden): @Oxalidaceaee i love you søta👍👍 Oxalidaceaee skrev (5 timer siden): ❤️❤️ Takk det samme. MR SPEED skrev (4 timer siden): Er jo Viggo Sandvik da❤️vazelina bilopphøggers DEE 👍 La meg smake 🤣🥰😝👍 Forsiktig @Maskinfører 🥲 Ikke slitt ut hodene dere med å Nike da Jeg jeg jeg Skal vi kjøre om kapp har ikke serfikat eller bil er lov å prøve Ikke jeg søta ræva hukommelse Kom igjen da Samme her @Oxalidaceaee støtter i tanken 100% Imponere jeg gider ikke bare hvis jeg har lyst bøy deg da søta ❤️♥️👍🥰♥️😛😝😛😝 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Åja såpass ja 😂😂😂😂 Du jeg tror ikke du trenger å være så forsiktig jeg 😂😂😂😂 Er nok heller jeg som må være forsiktig med deg 😂😂😂😂. Kan bli litt vel ivrig noen ganger 😂😂😂😂. 3 år husk!!!! Uffa meg 🫣 🫣 🫣 🫣 Jeg er slik at når jeg føler meg trygg så kan alt komme på en gang 😂😂😂😂 Prøver å være respektfull da.... Liker jo ikke å overfallet noen, men lar de seg overfallet så... Ja da kan alt skje 😂😂😂😂 Ja 😊 ikke forsiktig nei 😂😂 nei du trenger ikke å være forsiktig 😂😂 😂 😂 ja alle kan bli ivrig 😂😂😂😂😂 3 år ja skal huske det ja uff 🫣🫣🫣🫣 ja sånn er det hos meg også 😊😊😊 ja å være respektfull er viktig ja da kan nok alt skje 😂😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Aha tusen takk for opplysningen 👌 Jeg lærer noe nytt hele tiden 🏆 Bare koselig 👌😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): ❤️❤️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 😊 ikke forsiktig nei 😂😂 nei du trenger ikke å være forsiktig 😂😂 😂 😂 ja alle kan bli ivrig 😂😂😂😂😂 3 år ja skal huske det ja uff 🫣🫣🫣🫣 ja sånn er det hos meg også 😊😊😊 ja å være respektfull er viktig ja da kan nok alt skje 😂😂😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Entern skrev (12 minutter siden): 🍕 Bilde av pus jo 😻 var sånn jeg lette etter i går 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndagskveld.♥️♥️ Ja her har vi en finsøndagskveld enn hos dere ?? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😊 ikke forsiktig nei 😂😂 nei du trenger ikke å være forsiktig 😂😂 😂 😂 ja alle kan bli ivrig 😂😂😂😂😂 3 år ja skal huske det ja uff 🫣🫣🫣🫣 ja sånn er det hos meg også 😊😊😊 ja å være respektfull er viktig ja da kan nok alt skje 😂😂😂😂😂😂 Ja jeg er jo på en måte utålmodig kjenner jeg... 3 år er jævlig lenge 😂😂😂😂 Hadde nok omtrent klatra på deg jeg vettu 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja her har vi en finsøndagskveld enn hos dere ?? ❤️❤️ Jada 😝😝😝❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april (endret) Maskinfører skrev (8 minutter siden): Bilde av pus jo 😻 var sånn jeg lette etter i går Fine pusen ❤️ ❤️ Sånn kom her pus 😂 Pus, pus pus 😂😂😂😂 Kom skal jeg puse på deg 😂😂😂😂 😂😂😂😂 😻😻😻😻 Endret 14. april av Oxalidaceaee 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja 😊 ikke forsiktig nei 😂😂 nei du trenger ikke å være forsiktig 😂😂 😂 😂 ja alle kan bli ivrig 😂😂😂😂😂 3 år ja skal huske det ja uff 🫣🫣🫣🫣 ja sånn er det hos meg også 😊😊😊 ja å være respektfull er viktig ja da kan nok alt skje 😂😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Fine pusen ❤️ ❤️ Sånn kom her pus 😂 Pus, pus pus 😂😂😂😂 Kom skal jeg puse på deg 😂😂😂😂 😂😂😂😂 😻😻😻😻 Er så myk jeg vettu 😂😂😂😂 Babyolje gjør susen det 😉😘🫣🏆 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Ja jeg er jo på en måte utålmodig kjenner jeg... 3 år er jævlig lenge 😂😂😂😂 Hadde nok omtrent klatra på deg jeg vettu 😂😂😂😂 Ække fali å verra geit, bare man skjønner at det e greit 😂😂😂😂 Det som ikke e greit e det ikke så fali med 😉😂 Digger Ludvik 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja her har vi en finsøndagskveld enn hos dere ?? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har en finsøndagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå