Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Godsøndag tilbake ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (11 timer siden): 😂😂😂😂 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Entern skrev (1 minutt siden): God søndag @Maskinfører😊 God søndag @Entern våknet for ca 20 minutter siden 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): God søndag @Entern våknet for ca 20 minutter siden 😊 Da håper jeg du har sovet godt og at du og Tuss har en fin søndag 😊😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Entern skrev (Akkurat nå): Da håper jeg du har sovet godt og at du og Tuss har en fin søndag 😊😻 Ja har sovet siden 08:00 😊 ja jeg og Tuss har en fin søndag vi skal snart spise Pizza 😊😊😻😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja har sovet siden 08:00 😊 ja jeg og Tuss har en fin søndag vi skal snart spise Pizza 😊😊😻😻 Hurra 😀 godt med pizza 😊😻 Da har du sovet lenge 😀 jeg sov ca 3 timer i dag selv midt på dagen 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Entern skrev (2 minutter siden): Hurra 😀 godt med pizza 😊😻 Da har du sovet lenge 😀 jeg sov ca 3 timer i dag selv midt på dagen 😊 Ja Pizza er godt 😀😊😻 ja ca 11 timer sammenhengende 3 timer ja var jo litt lenge det også da 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Håper hjemmelserklæringen går gjennom denne uka 😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja Pizza er godt 😀😊😻 ja ca 11 timer sammenhengende 3 timer ja var jo litt lenge det også da 😊 11 timer sammenhengende, da sov du godt da 😊 Tuss passet huset imens 😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Entern skrev (2 minutter siden): 11 timer sammenhengende, da sov du godt da 😊 Tuss passet huset imens 😻 Ja 11 sammenhengende ja sov godt 😊 hehe nei han lå nok på rommet til mamma og pappa og sov 😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 11 sammenhengende ja sov godt 😊 hehe nei han lå nok på rommet til mamma og pappa og sov 😻 Ja da er dere godt uthvilt begge to 😊😻 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (57 minutter siden): Haha den filmen har jeg sett 😂😂😂 Er så lenge siden at jeg nesten hadde glemt den 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Entern skrev (56 minutter siden): Alle sammen egentlig 😀 Lager mine egne da, har ikke lagd navn til dem ennå 😅 Spennende 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Entern skrev (5 minutter siden): Ja da er dere godt uthvilt begge to 😊😻 Ja vi er det Tuss maser på Pizza 😊😻 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Haha den filmen har jeg sett 😂😂😂 Er så lenge siden at jeg nesten hadde glemt den 😂😂😂😂 Er en av de beste filmene jeg har sett…. Er 2 filmer i den serien 👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (2 timer siden): @Oxalidaceaee i love you søta👍👍 I Love you too handydandy 😘😂😜😉 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi er det Tuss maser på Pizza 😊😻 🍕 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Spennende 😂😂😂😂 Takk 😊😊😊😊 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (37 minutter siden): Ja skal være forsiktig 😉 neidu den Pickupen ble hugget i November 2020 😉 Åja såpass ja 😂😂😂😂 Du jeg tror ikke du trenger å være så forsiktig jeg 😂😂😂😂 Er nok heller jeg som må være forsiktig med deg 😂😂😂😂. Kan bli litt vel ivrig noen ganger 😂😂😂😂. 3 år husk!!!! Uffa meg 🫣 🫣 🫣 🫣 Jeg er slik at når jeg føler meg trygg så kan alt komme på en gang 😂😂😂😂 Prøver å være respektfull da.... Liker jo ikke å overfallet noen, men lar de seg overfallet så... Ja da kan alt skje 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå