Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også 😂❤️ Du er god du ❤️ Verdt din vekt i gull 💛 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Det er stille og fredelig i huset ❤️ er de dratt til himmelen ? ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også 😂❤️ Du altså 😂🏆 😉😂😆🏆❤️😍🤩🥰🥳😎⭐☁️🌞🔥💦 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er stille og fredelig i huset ❤️ er de dratt til himmelen ? ❤️ Hvem? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Du er god du ❤️ Verdt din vekt i gull 💛 Ja jeg er god ❤️Vi er begge verdt vår vekt i gull 💛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hvem? Aner ikke Mamma eller hans eks kone ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Du altså 😂🏆 😉😂😆🏆❤️😍🤩🥰🥳😎⭐☁️🌞🔥💦 Ja 😂🏆 😉😂😆🏆❤️😍🤩🥰🥳😎⭐☁️🌞🔥💦 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg er god ❤️Vi er begge verdt vår vekt i gull 💛 Tror jeg er verdt mer, for jeg er tyngre enn deg tror jeg 😂😂😂😂 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tror jeg er verdt mer, for jeg er tyngre enn deg tror jeg 😂😂😂😂 😂😂😂😂 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Tror jeg er verdt mer, for jeg er tyngre enn deg tror jeg 😂😂😂😂 Ja du er mere verdt og tyngre vekt i gull 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja du er mere verdt og tyngre vekt i gull 😂😂😂😂 Haha din tulling altså 😂 🏆❤️😍🤩🥰 Sjarmøren 😉 Jeg ser deg jeg 😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja du er mere verdt og tyngre vekt i gull 😂😂😂😂 😉😉😉😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (28 minutter siden): 😉😉😉😉 Ja 😉😉😉😉 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 😉😉😉😉 😂😂😂😂 Fikk opp advarsel.... Du kan ikke bruke flere reaksjoner idag 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja 😉😉😉😉 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 😂😂😂😂 Den er fin 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): 😂😂😂😂 Fikk opp advarsel.... Du kan ikke bruke flere reaksjoner idag 😂😂😂😂 Såpass ja det kommer opp noen ganger det 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå