Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (3 timer siden): Helt enig 🥳 Har dere forresten sett Birger? Ja han har jo veldig rett i at når man er over nitti år så er det ihvertfall på tide, og bestemme sjøl... På høy.høy tid 😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (3 timer siden): Vaffeltoast 😎👍 Det har jeg laget noen ganger, og det er godt. Har ikke vært så gira på vafler så da brukte jeg vaffeljernet til dette 😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene Digger OJ sin humor, og vi Megadigger Friskusen selv om han er skikkelig frekk i kjeften.🤣🤣👍👍 Frekk i kjeften? Noen som kjenner igjen han her eller? 😂😂😂😂 Jeg lo godt for å si det sånn 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Jeg laget en toast med resten av en pose revet ost for en liten stund sia, men aldri prøvd vaffeltoast, det hørtes litt digg ut 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Cassidy Tvillingene er alltid giret på vafler, og på pannekaker og på lapper.🧇🧇🥞🥞😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Men Cassidy Tvillingene er blide som to soler vi.🌞🌞 Så bra dere er det 🌞🌞 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Frekk i kjeften? Noen som kjenner igjen han her eller? 😂😂😂😂 Jeg lo godt for å si det sånn 😂😂😂😂 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Så bra dere er det 🌞🌞 Det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg laget en toast med resten av en pose revet ost for en liten stund sia, men aldri prøvd vaffeltoast, det hørtes litt digg ut 😋 😋😋 Cassidy Tvillingene er enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🤣🤣👍👍 Er jo Alexis jo 😂😂😂 Kollektivet har jeg ikke noe særlig på 😂 Artig humor 😂😂😂😂 D må da værra lov😂 Crazy han her ihvertfall 😂 Morsom crazy 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Er jo Alexis jo 😂😂😂 Kollektivet har jeg ikke noe særlig på 😂 Artig humor 😂😂😂😂 D må da værra lov😂 Crazy han her ihvertfall 😂 Morsom crazy 😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Frekk i kjeften? Noen som kjenner igjen han her eller? 😂😂😂😂 Jeg lo godt for å si det sånn 😂😂😂😂 Elsker danse moves hannes 😂😂😂😂 Danser uti gresset der 😂😂😂😂 Han bryr seg jo katta og det er stas og se 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Cassidy Tvillingene digger morgenstemningen her inne. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (21 minutter siden): Elsker Sesam Stasjon ❤️❤️ Ja jeg også ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Fikk mail av eksmannen min igår.... Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.... Fikk litt sjokk egentlig...(Sjokk i forhold til hva som faktisk er foreslått) Måtte snakke med pappaen min til og med for å tenke gjennom mulige scenarioer... Men jeg synes dette her er vanskelig må jeg si.... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Fikk mail av eksmannen min igår.... Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.... Fikk litt sjokk egentlig...(Sjokk i forhold til hva som faktisk er foreslått) Måtte snakke med pappaen min til og med for å tenke gjennom mulige scenarioer... Men jeg synes dette her er vanskelig må jeg si.... Jeg har ikke ord egentlig for dette her merker jeg.... Og det er ikke ofte det skjer 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (28 minutter siden): Gul bil 😂 Ungene og jeg har sånn konkurranse når vi er på farta... Hver gang vi ser en gul bil så er det førstemann til å rope det😂 Ja den var Gul Mestagul faktisk var aldri i Agder med den da så morsomt at dere hadde en sånn lek 😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godsøndagsmorgen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke ord egentlig for dette her merker jeg.... Og det er ikke ofte det skjer 😂😂😂😂 Er søren meg ikke rart jeg hører på denne... Ønsker meg bare fred, ro og harmoni kjenner jeg... Det er visst umulig det.... Skulle gjerne sendt denne sangen til han, men det tør jeg ikke.... Så da får dere den her inne istedenfor 😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja den var Gul Mestagul faktisk var aldri i Agder med den da så morsomt at dere hadde en sånn lek 😂😂 Ja det er morsomt det... Så "slår" man hverandre i skuldra vennskapelig😂 Måtte snakke litt hardt te dattera mi for ho var litt for "sterk" en periode 😂 Ho gjorde det litt hardt kan du si 😂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå