Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja moren til Frida Lussi Susi Maja 😃😻😻🐶🥰 Da husket jeg riktig 😉😻😻😻😻😻🐶🥰 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja han vil bli det 😁😉😻😻😻😻🐶🥰 Ja han trenger selskap nå som alle pusedamene er borte 😉😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Da husket jeg riktig 😉😻😻😻😻😻🐶🥰 Ja han trenger selskap nå som alle pusedamene er borte 😉😊😻🐶🥰 Ja han gjør det 😉😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Maskinfører skrev (2 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.🥰🥰♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (11 minutter siden): Sånn da er Chippen i nøkkelen limt fast så håper jeg ikke får mere problemer med startsperra Nice 😎👍 Her er låta for deg vettu 😁😜😻🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Nice 😎👍 Her er låta for deg vettu 😁😜😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at dette er en koselig sang.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Nice 😎👍 Her er låta for deg vettu 😁😜😻🐶🥰 Ja det er fin 😎👍 fin serie det 😁😜😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.🥰🥰♥️♥️ Retur 🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en koselig sang.♥️♥️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er fin 😎👍 fin serie det 😁😜😻🐶🥰 Ja jeg digger masse derfra, spesiellt Alfa er helt vilt latterlig morsom hahahalololol 🤣🤣🤣🤩😁🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Retur 🥰🥰❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april HVEM VIL SMAKE VAFFELKAKE? HALLO? HALLO? 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja jeg digger masse derfra, spesiellt Alfa er helt vilt latterlig morsom hahahalololol 🤣🤣🤣🤩😁🐶🥰 Dette er en Barne-Tv serie som gikk før Cassidy Tvillingene var født, så vi har ikke sett serien men vi har hørt sangene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (Akkurat nå): HVEM VIL SMAKE VAFFELKAKE? HALLO? HALLO? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (1 minutt siden): HVEM VIL SMAKE VAFFELKAKE? HALLO? HALLO? Jeg 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Ja jeg digger masse derfra, spesiellt Alfa er helt vilt latterlig morsom hahahalololol 🤣🤣🤣🤩😁🐶🥰 Ja jeg også spiste toast til det programmet den gangen brukte vi vaffeljern 🤣🤣🤣🤩😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja samme her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (4 minutter siden): HVEM VIL SMAKE VAFFELKAKE? HALLO? HALLO? Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg Cassidy Tvillingene vi også smake vi. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Dette er en Barne-Tv serie som gikk før Cassidy Tvillingene var født, så vi har ikke sett serien men vi har hørt sangene.♥️♥️ Det ligger endel ute på youtube, vet ikke om det ligger på NRK også. Men jeg ler meg helt skakk av å se dette som voksen, det er helt vilt. Jeg brydde meg ikke så mye om det da jeg var liten, for jeg begynnte å bli litt stor for for barneTV da det kom (jeg ville bare lese bøker). Men søstrene mine så på det hele tiden, og siden vi var mye alene hjemme og jeg passet på de sså så jeg på det jeg også. Og når jeg ser det igjen som voksen er det bare helt vilt morsommt 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå