Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 😁🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): 👍👍 Maskinfører skrev (5 minutter siden): 👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er så søtt.🥰🥰 Ja og han er veldig søt, får støtt og stadig skryt av han fra andre hundeiere 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Kul den da 🤩👍 Jeg har ikke kjørt sånn minigraver før, men syns det ser ganske artig ut. Sikkert en morsom jobb! Og tilfredsstillende å kunne smashe til med skuffa når det ligger en dust under 😜😈 Den var artig å kjøre den når stemplingskassa skulle heises så tippet den framover ja var morsomt å grave lik ja det var spesiell jobb det måtte trykke sammen kista før man fylte igjen sånn at jorda ikke skulle sekke i fremtiden liket ble blottlagt fysj er slutt på det nå heldigvis men jeg ble tvunget til det 😜😈 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja og han er veldig søt, får støtt og stadig skryt av han fra andre hundeiere 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere har hverandre, der er dere heldige begge to.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ett flott siste hvilested flat bunn og rette kanter bestående av stemplingskasse (Grønn ramme) gravramme og senkeapparat (Februar 2016) 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Maskin jeg kjørte da jeg tok Maskinførerbeviset i August 2015 Kubota 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Maskin jeg kjørte da jeg tok Maskinførerbeviset i August 2015 Kubota 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (8 minutter siden): Den var artig å kjøre den når stemplingskassa skulle heises så tippet den framover ja var morsomt å grave lik ja det var spesiell jobb det måtte trykke sammen kista før man fylte igjen sånn at jorda ikke skulle sekke i fremtiden liket ble blottlagt fysj er slutt på det nå heldigvis men jeg ble tvunget til det 😜😈 Det er en viktig jobb du gjorde på den tiden. Ser på gravbildet at du er flink til presisjonsgraving! 😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere har hverandre, der er dere heldige begge to.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ Ja, jeg blir mer og mer glad i han, selvom det var en liten tid i dag jeg bare hadde lyst til å slenge han langt ut på lopphavet 😬🤣🤣🤣🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, jeg blir mer og mer glad i han, selvom det var en liten tid i dag jeg bare hadde lyst til å slenge han langt ut på lopphavet 😬🤣🤣🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene forstår at han kan være skikkelig rampete av og til.🤣🤣🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Det er en viktig jobb du gjorde på den tiden. Ser på gravbildet at du er flink til presisjonsgraving! 😊😻🐶🥰 Ja den jobben var viktig ja presisjons graving kan jeg 😊😻🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 👍👍Ja varmer her også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): 👍👍Ja varmer her også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at han kan være skikkelig rampete av og til.🤣🤣🥰🥰🐶🐶 Ja, men da vi gikk kveldsturen vår nå så oppførte han seg eksemplarisk igjen. Og da er det veldig gøy å gå med han 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja den jobben var viktig ja presisjons graving kan jeg 😊😻🐶🥰 😎👍 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tuss 2016 😍😍❤️❤️ Tuss er en veldig pen pus da. Han blir sikkert en god fosterfar for noen søte kattunger 😁😉😻😻😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fie 2014 😍😍❤️❤️ Var Fie mammaen til Frida? Det ser ut som om de har de samme pene grønne øynene 😃😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå