Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): 👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja fin den 😂😂😂😂 Ja nå fikk jeg faktisk latterkrampe 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Uff det der kunne fort gått veldig galt, men artig også da 🤣🤣🤣😬 Ja det syns jeg også 🤣 Valpen driver innimellom å leker med lekene sine alene. Han har to baller og et gummibein og han flyr rundt med gummibeinet i kjeften og slår ballene rundt og løper etter. Praktisk for meg når jeg er lei av å kaste de ballene for han 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja nå fikk jeg faktisk latterkrampe 😂😂😂😂 Ja jeg også 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Uff det der kunne fort gått veldig galt, men artig også da 🤣🤣🤣😬 Ja det syns jeg også 🤣 Valpen driver innimellom å leker med lekene sine alene. Han har to baller og et gummibein og han flyr rundt med gummibeinet i kjeften og slår ballene rundt og løper etter. Praktisk for meg når jeg er lei av å kaste de ballene for han 😁🐶🥰 Jaja det er godt valpen har noe å leke med da 😂. Jeg kan faktisk se det for meg 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ja @Trippelure hva syns du om graver,n jeg kjørte i 2016 ? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er godstemning her inne i natt. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også 😂😂😂😂 Du er fin ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja @Trippelure hva syns du om graver,n jeg kjørte i 2016 ? 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Du er fin ❤️ ❤️ Takk i like måte ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk i like måte ❤️❤️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja @Trippelure hva syns du om graver,n jeg kjørte i 2016 ? Kul den da 🤩👍 Jeg har ikke kjørt sånn minigraver før, men syns det ser ganske artig ut. Sikkert en morsom jobb! Og tilfredsstillende å kunne smashe til med skuffa når det ligger en dust under 😜😈 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut vi.🥰🥰 Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Jaja det er godt valpen har noe å leke med da 😂. Jeg kan faktisk se det for meg 😂😂😂😂 Ja det er veldig gøy og koselig å se han holde på, det varer i sånn 10-15 minutter av gangen og plutselig ligger han rett ut på gulvet og sover 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Kul den da 🤩👍 Jeg har ikke kjørt sånn minigraver før, men syns det ser ganske artig ut. Sikkert en morsom jobb! Og tilfredsstillende å kunne smashe til med skuffa når det ligger en dust under 😜😈 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er godstemning her inne i natt. Helt enig 😁🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja det er veldig gøy og koselig å se han holde på, det varer i sånn 10-15 minutter av gangen og plutselig ligger han rett ut på gulvet og sover 🤣🤣🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er så søtt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): ❤️❤️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå