Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (6 minutter siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier for et språk her inne altså.😱😱😉😉 Ikke mitt 😂😂😂😂 Jeg bare aper jeg 😂😂😂😂 Er jo en apekatt av dimensjoner så... Nesten... Blir jo veldig inspirert ❤️❤️ Og det er det en veldig god grunn for 😉😉😘😘❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): ❤️❤️ Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ikke mitt 😂😂😂😂 Jeg bare aper jeg 😂😂😂😂 Er jo en apekatt av dimensjoner så... Nesten... Blir jo veldig inspirert ❤️❤️ Og det er det en veldig god grunn for 😉😉😘😘❤️❤️ Cassidy Tvillingene bare tøyset litt der vi.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) Oxalidaceaee skrev (42 minutter siden): Til å være så tøff som ho var så var ho faktisk lettskremt 😂 Husker en gang en halvannen liter brusflaske velta så tuten pekte mot a... Da ble det spetakkel da 😂😂😂😂 Så lå ho i gangen i kurva si under teppet😂 Så når det kom folk så begynte ho og romsterer, og folk kvakk jo te... De forventa jo ikke å se noen hund under det teppet der 😂😂😂😂 🤣🤣🤣👍 Søsteren min hadde en chihuahua som likte å legge seg helt under teppet på sofaen, dro teppet utover og jobbet hardt for å forsvinne helt under der. Veldig artig å se på. Men ho var jo så liten så det var flere som holdt på å sette seg på ho siden de ikke så at det lå noen under teppet 😬🐶🥰 Endret 13. april av Trippelure Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (2 minutter siden): 🤣🤣🤣👍 Søsteren min hadde en chihuahua som likte å legge seg helt under teppet på sofaen, dro teppet utover og jobbet hardt for å forsvinne helt under der. Veldig artig å se på. Men ho var jo så liten så det var flere som holdt på å sette seg på ho siden de ikke så at det lå noen under teppet 😬🐶🥰 Uffa meg 😂😂😂😂 Så tåler en dachs litt mer enn en chihuahua og da 😂😆🫣 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Klargjort for jobb en gang 😀 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Uffa meg 😂😂😂😂 Så tåler en dachs litt mer enn en chihuahua og da 😂😆🫣 Se så klin kokos dem kan være 😂😆🫣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (3 minutter siden): 🤣🤣🤣👍 Søsteren min hadde en chihuahua som likte å legge seg helt under teppet på sofaen, dro teppet utover og jobbet hardt for å forsvinne helt under der. Veldig artig å se på. Men ho var jo så liten så det var flere som holdt på å sette seg på ho siden de ikke så at det lå noen under teppet 😬🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes også at det kan være artig å se på hunder og katter når de styrer på.🐶🐶😻😻🤣🤣👍👍🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Klargjort for jobb en gang 😀 Du er god ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Se så klin kokos dem kan være 😂😆🫣 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Klargjort for jobb en gang 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Klargjort for jobb en gang 😀 Ja selvgjort er velgjort 😊🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Du er god ❤️ ❤️ Ja jeg er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Klargjort for jobb en gang 😀 😂😂😂😂 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😂😂😂😂 Ja fin den 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja selvgjort er velgjort 😊🐶🥰👍 Ja er det 😊🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Se så klin kokos dem kan være 😂😆🫣 Uff det der kunne fort gått veldig galt, men artig også da 🤣🤣🤣😬 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det kan være artig å se på hunder og katter når de styrer på.🐶🐶😻😻🤣🤣👍👍🥰🥰♥️♥️ Ja det syns jeg også 🤣 Valpen driver innimellom å leker med lekene sine alene. Han har to baller og et gummibein og han flyr rundt med gummibeinet i kjeften og slår ballene rundt og løper etter. Praktisk for meg når jeg er lei av å kaste de ballene for han 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå