Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Men Cassidy Tvillingene vil komme her og her vi.🤣🤣👍👍 Så gøy da 😂 👌 🥳 🏆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Så gøy da 😂 👌 🥳 🏆 Vet du hva?? Det synes Cassidy Tvillingene også.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er sant 😂😂😂😂 ja du er nok slik 😂😂😂😂 nei må ikke komme her og komme her 😂😂😂😂 ja sånn 😂😂😂😂 vi må komme her 😂😂😂😂 Ja sånn ja 😂😂😂😂 😂😂😂😂 Tøff langt ifra men langt ifra tøff.... Kan være tøffere enn toget 😉. Det kommer an på 😂😂😂😂 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja sånn ja 😂😂😂😂 😂😂😂😂 Tøff langt ifra men langt ifra tøff.... Kan være tøffere enn toget 😉. Det kommer an på 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja sånn ja 😂😂😂😂 😂😂😂😂 Tøff langt ifra men langt ifra tøff.... Kan være tøffere enn toget 😉. Det kommer an på 😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Cassidy Tvillingene sier for et språk her inne altså.😱😱😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (15 minutter siden): Ja sånn ja 😂😂😂😂 😂😂😂😂 Tøff langt ifra men langt ifra tøff.... Kan være tøffere enn toget 😉. Det kommer an på 😂😂😂😂 😂😂😂😂 Ja langt fra tøff ja tøffere enn toget 😉 ja det kommer an på 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): 😂😂😂😂😂😂 Så ja den må være snill og bestemt den.... Og tålmodig.... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (27 minutter siden): Den har jeg ikke sett 😂😂😂😂 Ikke jeg heller 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): 😂😂😂😂 Ja langt fra tøff ja tøffere enn toget 😉 ja det kommer an på 😂😂😂😂 Ja det gjør jo det... Vi er den vi er i møte med andre... Og hva man er da, er jo ikke lett å vite.. Ihvertfall ikke for ei enkel sjel som meg 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ ja her også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller 😂😂😂😂 Nå var du fin nå ❤️❤️ Denne var innertier den ❤️❤️🏆🏆 Nå ble jeg faktisk rørt igjen... Er det mulig ❤️ ❤️ Jo visst har du god hukommelse du 😘😘 Og verdens fineste speil ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): ja her også ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå