Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Vi trener hjemme og går både korte og lange turer. Han er blanding mellom border collie og sibirsk husky, og de trenger mye og lange turer etterhvert. Hvis de ikke får lange nok turer blir de sprø i hodet sitt. De kan gå i timesvis og flere mil, det er begge hunderaser som er veldig aktive og løper rundt hele dagen om de får løpe fritt og gjøre som de vil. Greia med han nå er at han er 8mnd og i full pubertet, masse hormoner og stress for han, og det er helt normalt at han innimellom blir som han var i dag og glemmer alt han har av oppdragelse. Det går seg til etterhvert, men i dag var det veldig slitsomt 🤣 I går var han helt eksemplarisk og veldig lydig, så det går opp og ned og kommer nok til å gjøre det i et års tid. Hannhunder er mye mer krevende enn tisper når det gjelder pubertet og bruker lengre tid på å roe seg med alle hormonene 😮💨🤣🐶🥰 Ja dachser er sterke og tøffe hunder! 😊 Cassidy Tvillingene synes at han virker like rastløs som vi var da vi var tenåringer.😉😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.🥰🥰♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Hvorfor gjorde ho det? Hehe hu har alltid vært dyrekjær og tatt til seg masse dyr og etterhvert bare gitt de bort og skaffet seg nye bare sånn hu er 36 år var hu den gangen hun skaffet seg hunder og disse endte opp hos bestefar i huset her borte ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (8 minutter siden): Nei ikke jeg heller hehe jeg prøver ikke å imponere deg da er bare sånn jeg er gjør tingene selv ja jeg også liker å finne ut ting på egenhånd ja ingen kan heller tvinge meg til å bøye meg da låser ryggen seg automatisk 😂😂😂😂 joda den var god 😂😂😂😂😉😉😉😉 Men det er jo det jeg nettopp liker🏆. Gode mennesker vet at dem er gode dem. Dem trenger ikke å si det heller, bare vise det 🏆. Ryggen låser seg ja.. Ja det kan jeg tenke meg til ja 😂😂😂😂. Godt jeg har gode nøkler da 😂😂😂😂. Har mange av dem også 😂😂😂😂. Rett nøkkel til rett tid vettu 😉. Så må man jo bare håpe, vente og tro det beste 🏆. Jeg liker jo å tro det beste om, og prøve å se etter det beste i andre🏆. Håper jeg har fått vist deg det slik jeg har ønsket..... Det er det jo bare du som vet selvfølgelig ❤️. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene kan si at SSB er snop snacks brus.♥️♥️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene skal kose oss vi, og vi håper at dere også koser dere.♥️♥️ Cassidy Tvillingene digger den bilen.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Det er godt å høre at dere koser dere, det gjør vi også 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at Nøste er et nydelig navn vi.♥️♥️ ❤️Ja Nøste var nydelig ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hehe hu har alltid vært dyrekjær og tatt til seg masse dyr og etterhvert bare gitt de bort og skaffet seg nye bare sånn hu er 36 år var hu den gangen hun skaffet seg hunder og disse endte opp hos bestefar i huset her borte ❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Vi har itt no sæter 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april Da blir det snart Rema 1000 for kjøp av Tropo Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 Det er godt å høre at dere koser dere, det gjør vi også 💚💚🐶🥰 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️Ja Nøste var nydelig ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at han virker like rastløs som vi var da vi var tenåringer.😉😉 Ja det kan godt hende 🤣🤣🤣😜 Han er så opptatt av alt mulig tull, så seg jo ikke for i dag og kræsjet i et tre 2 ganger. Jeg måtte bare le av det da, ser jo ganske komisk ut. Mistet fokus og var helt tullerusk. Nå ligger han å sover og koser seg 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (4 minutter siden): 💚💚🐶🥰 Ja det kan godt hende 🤣🤣🤣😜 Han er så opptatt av alt mulig tull, så seg jo ikke for i dag og kræsjet i et tre 2 ganger. Jeg måtte bare le av det da, ser jo ganske komisk ut. Mistet fokus og var helt tullerusk. Nå ligger han å sover og koser seg 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene skjønner at han har slitt seg helt ut, da vi var tenåringer så drakk vi Red Bull sånn at vi var helt hyper på topp, og så dalte vi helt ned etterpå.🤣🤣😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Vi trener hjemme og går både korte og lange turer. Han er blanding mellom border collie og sibirsk husky, og de trenger mye og lange turer etterhvert. Hvis de ikke får lange nok turer blir de sprø i hodet sitt. De kan gå i timesvis og flere mil, det er begge hunderaser som er veldig aktive og løper rundt hele dagen om de får løpe fritt og gjøre som de vil. Greia med han nå er at han er 8mnd og i full pubertet, masse hormoner og stress for han, og det er helt normalt at han innimellom blir som han var i dag og glemmer alt han har av oppdragelse. Det går seg til etterhvert, men i dag var det veldig slitsomt 🤣 I går var han helt eksemplarisk og veldig lydig, så det går opp og ned og kommer nok til å gjøre det i et års tid. Hannhunder er mye mer krevende enn tisper når det gjelder pubertet og bruker lengre tid på å roe seg med alle hormonene 😮💨🤣🐶🥰 Ja dachser er sterke og tøffe hunder! 😊 Heldig hund som har en så reflektert eier som deg da ❤️. Det er viktig det ❤️🏆. Unnskyld meg, men kommer ikke det litt an på flere ting enn bare kjønn? Min dachs var ikke medgjørlig en plass, kun inne 😂. Ute var ho håpløs 😂. Men hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Det kan jeg lure på av og til..... Vil jo tro at disse Karan her har sine drifter og lyster dem og, akkurat som kvinnfolk... Man kan forstå seg ihjel også, og det er virkelig ikke bra.... Jeg forventer faktisk ikke at andre forstår meg, bare de viser meg at de respekterer meg. Det er godt nok for meg det 🏆. Jeg kan forklare underveis og jeg tåler en hel masse. Jeg tåler sårbarhet, glede og alt det der. Det eneste jeg ikke tåler er sinne som emosjon (er blitt bedre da) og illojalitet i forhold til meg og det som er en enighet mellom to mennesker. Jeg føler selv at jeg er god på å forhandle, og er ikke redd for å spørre, og forventer ærlige svar i retur. Ønsker selvfølgelig det samme tilbake hvis det er mulig for det er det som gir meg en følelse av trygghet 🏆. Føler jeg har vist mye av dette i praksis at jeg setter andre foran meg selv... Jeg brenner meg selv før jeg brenner andre.... Men noen ganger må man snakke sammen også, for å se om det er mulig å komme fram til en enighet og en felles forståelse. Samarbeid rett og slett ❤️ Ydmykhet i forhold til hverandres behov og ønsker ❤️ Og ikke minst Ærlighet overfor seg selv og evt partner in crime.... Her er jeg streng og det er jeg stolt av. Jeg går sjeldent på akkord med mine premisser selv om jeg har lyst... Det kan være kjempe vanskelig noen ganger... Og noen ganger har jeg ikke noe valg hvis jeg skal være tro mot meg selv, så må jeg bare håpe at jeg møter forståelse for det. At hvis jeg hopper så blir jeg tatt imot ❤️ Jeg liker jo å tro at jeg kan bli tatt imot... Så tenker jeg ingen regel uten unntak... Hva som kan være unntaket prøver jeg å bedømme i forhold til situasjonen, men unntak har forekommet hvis situasjonen tilsier det ❤️. Det beste er å prøve å finne ut av det sammen. Det er den aller beste boka det ❤️ Den man skriver sammen ❤️ Forstår du hva jeg mener med disse ordene jeg skriver til deg? Du kan gjerne spørre hvis det er noe du lurer på.... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Heldig hund som har en så reflektert eier som deg da ❤️. Det er viktig det ❤️🏆. Unnskyld meg, men kommer ikke det litt an på flere ting enn bare kjønn? Min dachs var ikke medgjørlig en plass, kun inne 😂. Ute var ho håpløs 😂. Men hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Det kan jeg lure på av og til..... Vil jo tro at disse Karan her har sine drifter og lyster dem og, akkurat som kvinnfolk... Man kan forstå seg ihjel også, og det er virkelig ikke bra.... Jeg forventer faktisk ikke at andre forstår meg, bare de viser meg at de respekterer meg. Det er godt nok for meg det 🏆. Jeg kan forklare underveis og jeg tåler en hel masse. Jeg tåler sårbarhet, glede og alt det der. Det eneste jeg ikke tåler er sinne som emosjon (er blitt bedre da) og illojalitet i forhold til meg og det som er en enighet mellom to mennesker. Jeg føler selv at jeg er god på å forhandle, og er ikke redd for å spørre, og forventer ærlige svar i retur. Ønsker selvfølgelig det samme tilbake hvis det er mulig for det er det som gir meg en følelse av trygghet 🏆. Føler jeg har vist mye av dette i praksis at jeg setter andre foran meg selv... Jeg brenner meg selv før jeg brenner andre.... Men noen ganger må man snakke sammen også, for å se om det er mulig å komme fram til en enighet og en felles forståelse. Samarbeid rett og slett ❤️ Ydmykhet i forhold til hverandres behov og ønsker ❤️ Og ikke minst Ærlighet overfor seg selv og evt partner in crime.... Her er jeg streng og det er jeg stolt av. Jeg går sjeldent på akkord med mine premisser selv om jeg har lyst... Det kan være kjempe vanskelig noen ganger... Og noen ganger har jeg ikke noe valg hvis jeg skal være tro mot meg selv, så må jeg bare håpe at jeg møter forståelse for det. At hvis jeg hopper så blir jeg tatt imot ❤️ Jeg liker jo å tro at jeg kan bli tatt imot... Så tenker jeg ingen regel uten unntak... Hva som kan være unntaket prøver jeg å bedømme i forhold til situasjonen, men unntak har forekommet hvis situasjonen tilsier det ❤️. Det beste er å prøve å finne ut av det sammen. Det er den aller beste boka det ❤️ Den man skriver sammen ❤️ Forstår du hva jeg mener med disse ordene jeg skriver til deg? Du kan gjerne spørre hvis det er noe du lurer på.... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (28 minutter siden): Vi har itt no sæter 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Cassidy Tvillingene liker den gode stemningen her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå