Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 skal legge noen bilder i banne tråden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (14 minutter siden): skal legge noen bilder i banne tråden Ok Cassidy Tvillingene skal sjekke i Bannetråden v3 etterpå.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Riktig godt nyttår til alle. Jeg har fått podagra, så det ble nyttår med gaming, walking dead serie og vann. 1 5 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene håper at 2024 blir et fint og bra år vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Delvis skrev (Akkurat nå): Godt Nyttår alle 💗🎉 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Godt Nyttår @Delvis🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Trene Arnholdt skrev (23 minutter siden): Riktig godt nyttår til alle. Jeg har fått podagra, så det ble nyttår med gaming, walking dead serie og vann. Cassidy Tvillingene ønsker deg et Godt Nyttår, og vi håper at det går bra med podagraen din.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg et Godt Nyttår, og vi håper at det går bra med podagraen din.🥰🥰 Januar nå 😃 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er nå første nytt års dag Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) Trene Arnholdt skrev (1 time siden): Riktig godt nyttår til alle. Jeg har fått podagra, så det ble nyttår med gaming, walking dead serie og vann. Leit å høre, ønsker deg alt godt 🌹 Endret 1. januar av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Januar nå 😃 MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er nå første nytt års dag Cassidy Tvillingene vet vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar 3 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene ønsker deg et Godt Nyttår, og vi håper at det går bra med podagraen din.🥰🥰 2 hours ago, N-4K0 said: Leit å høre, ønsker deg alt godt 🌹 Takker så mye! Håper medisinene hjelper, sånn at jeg slipper å starte året med fravær fra jobb. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Trene Arnholdt skrev (2 minutter siden): Takker så mye! Håper medisinene hjelper, sånn at jeg slipper å starte året med fravær fra jobb. Det håper Cassidy Tvillingene også, vi krysser fingrene våre for at medisinene virker.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Trene Arnholdt skrev (6 timer siden): Riktig godt nyttår til alle. Jeg har fått podagra, så det ble nyttår med gaming, walking dead serie og vann. Godt nyttår! Håper du får god medisinsk hjelp med podagraen 🧡 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at 2024 blir et fint og bra år for deg og faren din.🥰🥰 Tusen takk, jeg håper det blir et fint år for dere to også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Det er liksom stille her jeg bor. En typisk 1 januar, men med dårlig vær og mye snø, så en har fått en slags dyne rundt tilværelsen. Rundt boligen. Kjenner sterkt for å krype ned i et lunt hi og bli der en stund nå. Full honnør og applaus til alle som jobber og sliter når vi andre kan ta det litt med ro. 1 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @SVK2 @MR SPEED @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Scarvo @trn100 @Millennium-Blå @Quakecry @Ænema @Trippelure @Onkel_Stewart @Delvis Et RIKTIG GODT NYTTÅR!!💖💖 Godt nytt år til søte dere også ❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå