Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk for det 😃 Ja, jeg mener at man har et valg. Men det kan være vanskelig når man er så ødelagt av en sånn oppvekst, og det har tatt meg endel tid å komme dit. Men nå velger jeg å ha det bra, kose meg så godt jeg kan og dyrke glede. Selvom jeg fortsatt har dårlige dager innimellom og kan være langt nede, orker jeg ikke å la det ødelegge resten av livet mitt 🤪😊🐶🥰

Så godt for deg at du har kommet så langt som det 🤩❤️

Det må være befriende ❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Det er Cassidy Tvillingene enige i, foreldrene våre mistet jobben begge to i 2017. De var begge to taxisjåfører. De møtte opp fulle på jobb og begynte å angripe sjefen når han skulle sende de hjem. Han valgte å ikke anmelde de for han visste hva de slet med.:yes::yes:

Uff, det er ikke bra. Men snilt av han sjefen da. Men det hadde kanskje vært best å anmelde de, så hadde det ikke gått så langt at de havnet i fengsel. Får håpe de bruker tiden til å tenke seg om ig forandre seg. Desverre vet jeg av erfaring at det skal mye til. For folk med den type rusproblemer som foreldrene våre har, er det lettere å bare legge all skyld på alle andre :shrug:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Go kvæll i stuggu @Trippelure :D her er alt bra vi savner Frida ❤️😻 Enn med dere ? 🐶🐶🥰

Skjønner at dere savner Frida begge to, men det er godt dere klarer å ha det bra sammen 😃 Vi har det bra og kosær vårs som vanlig 😊😻🐶🥰👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Uff, det er ikke bra. Men snilt av han sjefen da. Men det hadde kanskje vært best å anmelde de, så hadde det ikke gått så langt at de havnet i fengsel. Får håpe de bruker tiden til å tenke seg om ig forandre seg. Desverre vet jeg av erfaring at det skal mye til. For folk med den type rusproblemer som foreldrene våre har, er det lettere å bare legge all skyld på alle andre :shrug:

Cassidy Tvillingene vet alt om hvordan moren og faren vår gir alle andre skylden. For de har brutt all kontakt med resten av familien. Familien prøvde bare å hjelpe de siden de har så store alkoholproblemer, men foreldrene våre valgte å føle seg angrepet så da brøt de all kontakt med resten av familien.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...