Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (33 minutter siden): God kveld i stuggu @Maskinfører, går det bra med deg og Tuss? Go kvæll i stuggu @Trippelure her er alt bra vi savner Frida ❤️😻 Enn med dere ? 🐶🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk for det 😃 Ja, jeg mener at man har et valg. Men det kan være vanskelig når man er så ødelagt av en sånn oppvekst, og det har tatt meg endel tid å komme dit. Men nå velger jeg å ha det bra, kose meg så godt jeg kan og dyrke glede. Selvom jeg fortsatt har dårlige dager innimellom og kan være langt nede, orker jeg ikke å la det ødelegge resten av livet mitt 🤪😊🐶🥰 Så godt for deg at du har kommet så langt som det 🤩❤️ Det må være befriende ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Takk i like måte ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Go kvæll i stuggu @Trippelure her er alt bra vi savner Frida ❤️😻 Enn med dere ? 🐶🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jøss så fine da Trolldeig ? Takk ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk i like måte ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Var kjipt og stå ved Dieselpumpa og ikke få starta mhm virker ut som start sperreproblematikk får skru litt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene enige i, foreldrene våre mistet jobben begge to i 2017. De var begge to taxisjåfører. De møtte opp fulle på jobb og begynte å angripe sjefen når han skulle sende de hjem. Han valgte å ikke anmelde de for han visste hva de slet med. Uff, det er ikke bra. Men snilt av han sjefen da. Men det hadde kanskje vært best å anmelde de, så hadde det ikke gått så langt at de havnet i fengsel. Får håpe de bruker tiden til å tenke seg om ig forandre seg. Desverre vet jeg av erfaring at det skal mye til. For folk med den type rusproblemer som foreldrene våre har, er det lettere å bare legge all skyld på alle andre 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Takk ❤️ ❤️ Bare koselig det var dem ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Leire 🤩 Åhh leire ja 🤩 driver du med sånt så skulle du vært med meg når jeg gravde graver før der var det leire av god kvalitet Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Go kvæll i stuggu @Trippelure her er alt bra vi savner Frida ❤️😻 Enn med dere ? 🐶🐶🥰 Skjønner at dere savner Frida begge to, men det er godt dere klarer å ha det bra sammen 😃 Vi har det bra og kosær vårs som vanlig 😊😻🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja samme her ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Må prøve å sove litt jeg... Er stuptrøtt 💤💤💤 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Tror jeg skal la denne gå og dure i bakgrunn 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Uff, det er ikke bra. Men snilt av han sjefen da. Men det hadde kanskje vært best å anmelde de, så hadde det ikke gått så langt at de havnet i fengsel. Får håpe de bruker tiden til å tenke seg om ig forandre seg. Desverre vet jeg av erfaring at det skal mye til. For folk med den type rusproblemer som foreldrene våre har, er det lettere å bare legge all skyld på alle andre Cassidy Tvillingene vet alt om hvordan moren og faren vår gir alle andre skylden. For de har brutt all kontakt med resten av familien. Familien prøvde bare å hjelpe de siden de har så store alkoholproblemer, men foreldrene våre valgte å føle seg angrepet så da brøt de all kontakt med resten av familien. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Må prøve å sove litt jeg... Er stuptrøtt 💤💤💤 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Oxalidaceaee😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Må prøve å sove litt jeg... Er stuptrøtt 💤💤💤 Slutt og tull vær oppe litt til 💤💤💤 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå