Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): ❤️❤️ ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi har klart oss fordi vi alltid har hatt hverandre.🥰🥰👨🦰👩🦰😊😊 Dere er heldige der, og det varmer hjertet mitt å vite at dere har tatt vare på hverandre 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt utsatt for så mye drittig vold, og som eldstemann med yngre søsken å passe på hadde jeg ikke annet valg enn å stå i det og være sterk. Hvis jeg viste at jeg var redd eller stressa, ble bare småsøstrene mine det også. Så har skjermet de for mye. Har ikke noe særlig kontakt med familien lenger og har helt kuttet ut kontakt med foreldre. Men det har jo kommet noe godt ut av det, jeg har blitt selvstendig, god til å lage mat, flink til å passe på andre og tåler en trøkk. Men har også hatt mange perioder i livet hvor jeg ikke har hatt det så bra. Så har jeg som du jobbet noen år i barnehage, og det hjalp meg stort å kunne gi barna den tryggheten og omsorgen jeg ikke fikk selv, det var ganske healende for sjel og sinn 😊😍🐶🥰 Jeg digger unger og alt det rare de sier og finner på 🤣🤣🤣👍 🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Dere er heldige der, og det varmer hjertet mitt å vite at dere har tatt vare på hverandre 💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene var noen skikkelige rampunger og pøbelunger i barndommen og tenårene, men vi har klart oss.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Den tonen der opplevde også Cassidy Tvillingene fra foreldrene våre i oppveksten, foreldrene våre er i fengsel nå. For i fjor høst slo de ned en fyr på et utested i Bergen. Og så gikk de til angrep på både dørvaktene og politiet da de ikke ville forlate utestedet. Ikke så smart det da... men nå slipper dere i hvert fall å treffe på dem på en stund 😁💚💚🐶🥰 Faren min har også sittet mye i fengsel, pga tyverier/innbrudd, fyllekjøring (han er alkoholiker i tillegg) dop og... vold mot politiet som skulle arrestere han. Må nesten bare le av at det går an å være så dum Nå velger jeg å le av de fordi de er så jævla dumme, slemme og svake mennesker. Hvorfor grine når jeg kan le, hehe 😁👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Jeg har blitt utsatt for så mye drittig vold, og som eldstemann med yngre søsken å passe på hadde jeg ikke annet valg enn å stå i det og være sterk. Hvis jeg viste at jeg var redd eller stressa, ble bare småsøstrene mine det også. Så har skjermet de for mye. Har ikke noe særlig kontakt med familien lenger og har helt kuttet ut kontakt med foreldre. Men det har jo kommet noe godt ut av det, jeg har blitt selvstendig, god til å lage mat, flink til å passe på andre og tåler en trøkk. Men har også hatt mange perioder i livet hvor jeg ikke har hatt det så bra. Så har jeg som du jobbet noen år i barnehage, og det hjalp meg stort å kunne gi barna den tryggheten og omsorgen jeg ikke fikk selv, det var ganske healende for sjel og sinn 😊😍🐶🥰 Jeg digger unger og alt det rare de sier og finner på 🤣🤣🤣👍 En beskytter du da med andre ord.... Snill med søstrene dine, og godt dem hadde deg til storebror 💙. Da var de heldige ❤️❤️. Godt å høre at du har kuttet kontakten med foreldrene dine.... Noen mennesker kan endre seg mens andre kan ikke.... Virker som du har god selvinnsikt, også er det godt å se at du fremhever det som har vært positivt for deg ❤️. Da vokser man som menneske ❤️. Ja unger sier mye rart de 😂😂😂😂 Det er sikkert og visst 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (8 minutter siden): Dere er heldige der, og det varmer hjertet mitt å vite at dere har tatt vare på hverandre 💚💚🐶🥰 Viktig å passe på hverandre og være snille med hverandre ❤️ ❤️. Da kommer man langt tror jeg ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): ♥️♥️ 😋😋 😂😂😘😘 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Den tonen der opplevde også Cassidy Tvillingene fra foreldrene våre i oppveksten, foreldrene våre er i fengsel nå. For i fjor høst slo de ned en fyr på et utested i Bergen. Og så gikk de til angrep på både dørvaktene og politiet da de ikke ville forlate utestedet. Å bli snakket til i en sånn sint, ekkel og nedlatende tone, hver eneste dag syns jeg er det værste. Mye mer ødeleggende enn vold og alt det andre pisset de gjorde... Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Ikke så smart det da... men nå slipper dere i hvert fall å treffe på dem på en stund 😁💚💚🐶🥰 Faren min har også sittet mye i fengsel, pga tyverier/innbrudd, fyllekjøring (han er alkoholiker i tillegg) dop og... vold mot politiet som skulle arrestere han. Må nesten bare le av at det går an å være så dum Nå velger jeg å le av de fordi de er så jævla dumme, slemme og svake mennesker. Hvorfor grine når jeg kan le, hehe 😁👍 Helt sant ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Å bli snakket til i en sånn sint, ekkel og nedlatende tone, hver eneste dag syns jeg er det værste. Mye mer ødeleggende enn vold og alt det andre pisset de gjorde... ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her nå.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jøss så fine da Trolldeig ? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Ikke så smart det da... men nå slipper dere i hvert fall å treffe på dem på en stund 😁💚💚🐶🥰 Faren min har også sittet mye i fengsel, pga tyverier/innbrudd, fyllekjøring (han er alkoholiker i tillegg) dop og... vold mot politiet som skulle arrestere han. Må nesten bare le av at det går an å være så dum Nå velger jeg å le av de fordi de er så jævla dumme, slemme og svake mennesker. Hvorfor grine når jeg kan le, hehe 😁👍 Trippelure skrev (1 minutt siden): Å bli snakket til i en sånn sint, ekkel og nedlatende tone, hver eneste dag syns jeg er det værste. Mye mer ødeleggende enn vold og alt det andre pisset de gjorde... Det er Cassidy Tvillingene enige i, foreldrene våre mistet jobben begge to i 2017. De var begge to taxisjåfører. De møtte opp fulle på jobb og begynte å angripe sjefen når han skulle sende de hjem. Han valgte å ikke anmelde de for han visste hva de slet med. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): En beskytter du da med andre ord.... Snill med søstrene dine, og godt dem hadde deg til storebror 💙. Da var de heldige ❤️❤️. Godt å høre at du har kuttet kontakten med foreldrene dine.... Noen mennesker kan endre seg mens andre kan ikke.... Virker som du har god selvinnsikt, også er det godt å se at du fremhever det som har vært positivt for deg ❤️. Da vokser man som menneske ❤️. Ja unger sier mye rart de 😂😂😂😂 Det er sikkert og visst 😂😂😂😂 Tusen❤️takk for det 😃 Ja, jeg mener at man har et valg. Men det kan være vanskelig når man er så ødelagt av en sånn oppvekst, og det har tatt meg endel tid å komme dit. Men nå velger jeg å ha det bra, kose meg så godt jeg kan og dyrke glede. Selvom jeg fortsatt har dårlige dager innimellom og kan være langt nede, orker jeg ikke å la det ødelegge resten av livet mitt 🤪😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Jøss så fine da Trolldeig ? Leire 🤩 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå