Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (Akkurat nå):

Vet hvordan det er, jeg gikk også ofte sulten som barn for jeg ga mat til småsøstrene mine så de ikke skulle gå sultne (det er litt sånn jeg ble flink til å lage mat, for jeg ble ganske oppfinnsom på å blande i hop forskjellige ting). Så ble vant til å være sulten. Men pga aspergers er jeg ganske kresen på mye. Og etter at jeg flyttet hjemmefra og hadde penger nok selv til mat og endelig kunne spise hva og hvor mye jeg ville, spiste jeg enorme mengder mat og la på meg en god del. Jeg har blitt mindre kresen på veldig mye med åra, og har heller ikke det samme behovet for å overspise, og det er jeg ganske glad for 😃🐶🥰

Cassidy Tvillingene måtte ofte spise brødskiver med smør på hele dagen da vi var barn, fordi foreldrene våre var så fulle at de ga faen i å handle. Fra vi var 11 år gamle lærte vi oss å lage middag sammen.:yes::yes:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Vet hvordan det er, jeg gikk også ofte sulten som barn for jeg ga mat til småsøstrene mine så de ikke skulle gå sultne (det er litt sånn jeg ble flink til å lage mat, for jeg ble ganske oppfinnsom på å blande i hop forskjellige ting). Så ble vant til å være sulten. Men pga aspergers er jeg ganske kresen på mye. Og etter at jeg flyttet hjemmefra og hadde penger nok selv til mat og endelig kunne spise hva og hvor mye jeg ville, spiste jeg enorme mengder mat og la på meg en god del. Jeg har blitt mindre kresen på veldig mye med åra, og har heller ikke det samme behovet for å overspise, og det er jeg ganske glad for 😃🐶🥰

Så lenge du er fornøyd selv så er det det aller viktigste ❤️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene måtte ofte spise brødskiver med smør på hele dagen da vi var barn, fordi foreldrene våre var så fulle at de ga faen i å handle. Fra vi var 11 år gamle lærte vi oss å lage middag sammen.:yes::yes:

Fulle foreldre er ekkelt....

Godt dere hadde næringsvett da ❤️❤️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Samme her, men de narkomane foreldrene mine brukte alle pengene på dop. Ofte hadde vi bare kneippbrød, margarin og billig jordbærsyltetøy å spise (den dag i dag orker jeg ikke å spise det, syns det er så dårlig og ekkel mat). Husker en gang jeg spurte moren min om når vi skulle spise middag igjen... Da fikk jeg til svar at: "Det er ikke normalt å spise middag hver dag", i en sånn kjeftete ekkel tone som hun alltid pleide å snakke i...grøss. Så jeg har blitt litt overdrevet opptatt av god og næringsrik mat, men i perioder hender det at jeg ikke orker å forholde meg til mat i det hele tatt og spiser ganske dårlig. Klemmer til dere, det er ikke godt å vokse opp sånn! Men vi har jo blitt flinke til å lage mat da 😁💚💚🐶🥰

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har hatt en oppvekst med alkoholiserte og voldelige foreldre, så vi vet hvor ekkelt det er ja.:yes::yes:

Huffa meg....

Kan ikke forestille meg hvordan det må ha vært....

Høres helt grusomt og forferdelig ut...

Ingen barn i hele verden bør oppleve noe sånt ❤️❤️

En styggedom er det!!!!!!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Samme her, men de narkomane foreldrene mine brukte alle pengene på dop. Ofte hadde vi bare kneippbrød, margarin og billig jordbærsyltetøy å spise (den dag i dag orker jeg ikke å spise det, syns det er så dårlig og ekkel mat). Husker en gang jeg spurte moren min om når vi skulle spise middag igjen... Da fikk jeg til svar at: "Det er ikke normalt å spise middag hver dag", i en sånn kjeftete ekkel tone som hun alltid pleide å snakke i...grøss. Så jeg har blitt litt overdrevet opptatt av god og næringsrik mat, men i perioder hender det at jeg ikke orker å forholde meg til mat i det hele tatt og såiser ganske dårlig. Klemmer til dere, det er ikke godt å vokse opp sånn! Men vi har jo blitt flinke til å lage mat da 😁💚💚🐶🥰

Jeg har ikke ord....

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden):

Screenshot_20240411-184134.png

Screenshot_20240411-184256.png

Screenshot_20240411-184233.png

Screenshot_20240411-184336.png

Screenshot_20240411-184312.png

Screenshot_20240411-184424.png

Screenshot_20240411-184411.png

Screenshot_20240411-184439.png

♥️♥️

Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden):

Huffa meg....

Kan ikke forestille meg hvordan det må ha vært....

Høres helt grusomt og forferdelig ut...

Ingen barn i hele verden bør oppleve noe sånt ❤️❤️

En styggedom er det!!!!!!

Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi har klart oss fordi vi alltid har hatt hverandre.🥰🥰👨‍🦰👩‍🦰😊😊

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke ord....

Jeg har blitt utsatt for så mye drittig vold, og som eldstemann med yngre søsken å passe på hadde jeg ikke annet valg enn å stå i det og være sterk. Hvis jeg viste at jeg var redd eller stressa, ble bare småsøstrene mine det også. Så har skjermet de for mye. Har ikke noe særlig kontakt med familien lenger og har helt kuttet ut kontakt med foreldre. Men det har jo kommet noe godt ut av det, jeg har blitt selvstendig, god til å lage mat, flink til å passe på andre og tåler en trøkk. Men har også hatt mange perioder i livet hvor jeg ikke har hatt det så bra. Så har jeg som du jobbet noen år i barnehage, og det hjalp meg stort å kunne gi barna den tryggheten og omsorgen jeg ikke fikk selv, det var ganske healende for sjel og sinn 😊😍🐶🥰 Jeg digger unger og alt det rare de sier og finner på 🤣🤣🤣👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Samme her, men de narkomane foreldrene mine brukte alle pengene på dop. Ofte hadde vi bare kneippbrød, margarin og billig jordbærsyltetøy å spise (den dag i dag orker jeg ikke å spise det, syns det er så dårlig og ekkel mat). Husker en gang jeg spurte moren min om når vi skulle spise middag igjen... Da fikk jeg til svar at: "Det er ikke normalt å spise middag hver dag", i en sånn kjeftete ekkel tone som hun alltid pleide å snakke i...grøss. Så jeg har blitt litt overdrevet opptatt av god og næringsrik mat, men i perioder hender det at jeg ikke orker å forholde meg til mat i det hele tatt og spiser ganske dårlig. Klemmer til dere, det er ikke godt å vokse opp sånn! Men vi har jo blitt flinke til å lage mat da 😁💚💚🐶🥰

Den tonen der opplevde også Cassidy Tvillingene fra foreldrene våre i oppveksten, foreldrene våre er i fengsel nå. For i fjor høst slo de ned en fyr på et utested i Bergen. Og så gikk de til angrep på både dørvaktene og politiet da de ikke ville forlate utestedet.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...