Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 😂😂😆😆 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Det er jeg 😂😂😂😂😉😉😉😉 Cassidy Tvillingene mener at det er umulig å være kresne når det kommer til snop, men det er nå vår mening da.😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Hehe, jeg pleier å ha rett 🤪🤩🐶🥰 Gode speil du 😆😂😉 Må jo sjekke 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Hehe, jeg pleier å ha rett 🤪🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Hehe, jeg pleier å ha rett 🤪🤩🐶🥰 Hva er det i speilet da tror du? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener at det er umulig å være kresne når det kommer til snop, men det er nå vår mening da.😉😉 Det kommer an på snopet 😆😂😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener at det er umulig å være kresne når det kommer til snop, men det er nå vår mening da.😉😉 Jeg er ganske kresen på det meste 🤪🐶🥰 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Hva er det i speilet da tror du? Tja, noe plante-rusk greier som flyter rundt. Evt stjerner, men jeg syns det var litt mange og tette til å være stjerner da... 😁🤪🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg er ganske kresen på det meste 🤪🐶🥰 Tja, noe plante-rusk greier som flyter rundt. Evt stjerner, men jeg syns det var litt mange og tette til å være stjerner da... 😁🤪🐶🥰 Skum 😉😂😆😘 Var nok noe planterusk innimellom der, men jeg har så dårlig syn så det så ikke jeg noe te...For langt ned 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Det kommer an på snopet 😆😂😉 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg er ganske kresen på det meste 🤪🐶🥰 Tja, noe plante-rusk greier som flyter rundt. Evt stjerner, men jeg syns det var litt mange og tette til å være stjerner da... 😁🤪🐶🥰 Cassidy Tvillingene er ikke kresne fordi på grunn av den oppveksten vi hadde gikk vi ofte sultne, og da var vi glade når vi hadde mat i nærheten. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er ikke kresne fordi på grunn av den oppveksten vi hadde gikk vi ofte sultne, og da var vi glade når vi hadde mat i nærheten. ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Skum 😉😂😆😘 Var nok noe planterusk innimellom der, men jeg har så dårlig syn så det så ikke jeg noe te...For langt ned 😂 Sånn skum kommer ofte som et resultat av planterusk, om det ikke er menneskeforurensning da 😁🤪🐶🥰 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er ikke kresne fordi på grunn av den oppveksten vi hadde gikk vi ofte sultne, og da var vi glade når vi hadde mat i nærheten. Det kan jeg forstå ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Sånn skum kommer ofte som et resultat av planterusk, om det ikke er menneskeforurensning da 😁🤪🐶🥰 Ikke godt å vite..... Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Jøss det vakke værst var hjemme klokka 15:30 deretter sovna jeg og våkna ikke før klokken 22:50 og måtte dure ut får å kjøpe en boks med General Portion No3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jøss det vakke værst var hjemme klokka 15:30 deretter sovna jeg og våkna ikke før klokken 22:50 og måtte dure ut får å kjøpe en boks med General Portion No3 Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her nå.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er ikke kresne fordi på grunn av den oppveksten vi hadde gikk vi ofte sultne, og da var vi glade når vi hadde mat i nærheten. Vet hvordan det er, jeg gikk også ofte sulten som barn for jeg ga mat til småsøstrene mine så de ikke skulle gå sultne (det er litt sånn jeg ble flink til å lage mat, for jeg ble ganske oppfinnsom på å blande i hop forskjellige ting). Så ble vant til å være sulten. Men pga aspergers er jeg ganske kresen på mye. Og etter at jeg flyttet hjemmefra og hadde penger nok selv til mat og endelig kunne spise hva og hvor mye jeg ville, spiste jeg enorme mengder mat og la på meg en god del. Jeg har blitt mindre kresen på veldig mye med åra, og har heller ikke det samme behovet for å overspise, og det er jeg ganske glad for 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Er nok ikke halvparten så tøff som hu her da..... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Det kan jeg forstå ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jøss det vakke værst var hjemme klokka 15:30 deretter sovna jeg og våkna ikke før klokken 22:50 og måtte dure ut får å kjøpe en boks med General Portion No3 God kveld i stuggu @Maskinfører, går det bra med deg og Tuss? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå