Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Jeg og ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene hadde begge to crush på henne og en del andre popstjerner da vi var i tenårene.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene hadde begge to crush på henne og en del andre popstjerner da vi var i tenårene.😉😉🥰🥰 Hehe tviler ikke 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Hehe tviler ikke 😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene er begge to bifile, så vi hadde crush på både mannlige og kvinnelig popstjerner da vi var i tenårene.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Verdens fineste speil ❤️❤️ Vannspeil er det aller vakreste jeg vet om.... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er begge to bifile, så vi hadde crush på både mannlige og kvinnelig popstjerner da vi var i tenårene.😉😉🥰🥰 Så bra for dere da 😂😂😂😂. Da hadde dere jo litt mer å velge i 😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Verdens fineste speil ❤️❤️ Vannspeil er det aller vakreste jeg vet om.... Cassidy Tvillingene synes at vannspeil er nydelige.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at vannspeil er nydelige.🥰🥰♥️♥️ Tusen hjertelig takk 🥰🥰❤️❤️ Det synes jeg og ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin og god tur.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk, vi har hatt en fin og lang tur 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Så bra for dere da 😂😂😂😂. Da hadde dere jo litt mer å velge i 😉😉🥰🥰 Jepp det hadde vi, her er en som Cassidy Tvillingene begge to hadde skikkelig crush på da vi var 15 år.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, vi har hatt en fin og lang tur 😃🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Jepp det hadde vi, her er en som Cassidy Tvillingene begge to hadde skikkelig crush på da vi var 15 år.😉😉🥰🥰 Søt ho da 😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Søt ho da 😉😉🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene liker fele, den hører hjemme i irskfolkemusikk.🎻🎻🍀🍀☘️☘️💚💚 Her er litt nydelig irsk musikk til dere 🤩🍀☘️💚💚🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Her er litt nydelig irsk musikk til dere 🤩🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene sier Tusen Hjertelig Kløverlig Takk.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Elsker stjernehimmelen ⭐⭐❤️❤️🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Tusen Hjertelig Kløverlig Takk.💚💚🍀🍀☘️☘️ Bare hyggelig det, her er min låt/sang av de da, siden jeg er en vandrer 🍀☘️💚💚😍🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Elsker stjernehimmelen ⭐⭐❤️❤️🥰🥰 Vi har nettopp gått en lang tur og det var masse stjerner og en fin nymåne ute nå 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Bare hyggelig det, her er min låt/sang av de da, siden jeg er en vandrer 🍀☘️💚💚😍🐶🥰 Cassidy Tvillingene Digger den låten der.💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): ❤️❤️ Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Elsker stjernehimmelen ⭐⭐❤️❤️🥰🥰 Cassidy Tvillingene Digger Stjernehimmelen.⭐⭐♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå