Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Fish and chips er godt det 😋😋 Cassidy Tvillingene spiser alltid Fish and Chips på torsdager.🐟🐟🍟🍟😋😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Jeg fikk litt lyst til å prøve fiskepinner og pommes frites, som en slags discount fish n chips 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Du?? Cassidy Tvillingene er her begge to da. Nei er dere? Bomba 🤯 😂😂😂😂😉😉😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Nei er dere? Bomba 🤯 😂😂😂😂😉😉😉😉 💣💣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg fikk litt lyst til å prøve fiskepinner og pommes frites, som en slags discount fish n chips Jeg kan spise fiskepinner hvis jeg kan lage dem selv, og det er ikke vanskelig... Fersk fisk dyppes først i hvetemel, så i egg og sist i brødkrumme 😋. Stekes på medium varme så ikke skorpa detter av... Fisk er faktisk sunn fast food 😋👌 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg fikk litt lyst til å prøve fiskepinner og pommes frites, som en slags discount fish n chips Cassidy Tvillingene synes at fiskepinner er litt tamt, vi synes at det bare er mye frityrkrisp og lite fisk, men det er vår smak og mening da.😊😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 💣💣🤣🤣 Nei nå er a igang igjen gitt 😂😂😂😂 Lurer på korfor det tro? 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jeg kan spise fiskepinner hvis jeg kan lage dem selv, og det er ikke vanskelig... Fersk fisk dyppes først i hvetemel, så i egg og sist i brødkrumme 😋. Stekes på medium varme så ikke skorpa detter av... Fisk er faktisk sunn fast food 😋👌 Cassidy Tvillingene velger alltid frityrstekttorsk fremfor fiskepinner, vi synes at det smaker mer fisk av frityrstekttorsk enn av fiskepinner.😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Jeg er veldig glad i plukkfisk, spesiellt dagen etter for da smaker den enda bedre 😋👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Nei nå er a igang igjen gitt 😂😂😂😂 Lurer på korfor det tro? 😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene sier du må aldri nevne bombe for irer, da sier det bang.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 💣💣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg er veldig glad i plukkfisk, spesiellt dagen etter for da smaker den enda bedre 😋👍 Cassidy Tvillingene elsker både plukkfisk og bacalao.😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier du må aldri nevne bombe for irer, da sier det bang.🤣🤣 PANG! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger den sangen, men vi liker best originalversjonen til Bob Dylan.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): PANG! Cassidy Tvillingene sier at i Irland sier bomber bang, det er bare britiske fjasebomber som sier pang.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger den sangen, men vi liker best originalversjonen til Bob Dylan.♥️♥️ Den har jeg faktisk ikke hørt... Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene velger alltid frityrstekttorsk fremfor fiskepinner, vi synes at det smaker mer fisk av frityrstekttorsk enn av fiskepinner.😋😋 Jeg smakte på sånne Matlyst-fiskepinner for noen år siden og de var ikke så aller værst. Matlyst-serien har også noen større fiskebiter som er enda bedre enn fiskepinnene, de kan nok være fine og bruke til fish'n'chips 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier at i Irland sier bomber bang, det er bare britiske fjasebomber som sier pang.🤣🤣 Sånn som dette her da eller? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg smakte på sånne Matlyst-fiskepinner for noen år siden og de var ikke så aller værst. Matlyst-serien har også noen større fiskebiter som er enda bedre enn fiskepinnene, de kan nok være fine og bruke til fish'n'chips 😊 Cassidy Tvillingene er litt nøye på sånt, vi bruker bare frityrstekttorsk til Fish and Chips.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå