Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Duriello skrev (Akkurat nå): Skål skål, brisen nå 🥂🍾🥳 Skål 🥂🥳🎉 jeg har tatt tre drammer. Dansepause nå 😎🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at nå er vi snart i 2024. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Rock on 2024😎🥳🎉 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @SVK2 @MR SPEED @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Scarvo @trn100 @Millennium-Blå @Quakecry @Ænema @Trippelure @Onkel_Stewart @Delvis @Adobyen @leticia @Neffi Et RIKTIG GODT NYTTÅR!!💖💖 Endret 2. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 11 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (16 minutter siden): Skål 🥂🥳🎉 jeg har tatt tre drammer. Dansepause nå 😎🥳 3 her og, og 2 whisky å en konjak. Lenge siden jeg har drukket kjenner jeg 😶🌫️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Godt NyttÅr Godt Folk 🥰🐶🥳🥂🎉❤️😎🤪🤩 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @SVK2 @MR SPEED @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Scarvo @trn100 @Millennium-Blå @Quakecry @Ænema @Trippelure @Onkel_Stewart Et RIKTIG GODT NYTTÅR!!💖💖 Tusen❤️takk @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Godt nyttår til dere begge med de aller beste ønsker fra valpen min og meg 🐶🥰🥳🎉🤩😍 4 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ooh apropo valp, gikk bra med valpen her og, med tanke på raketter osv. *lettet nå* 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Duriello skrev (5 minutter siden): Ooh apropo valp, gikk bra med valpen her og, med tanke på raketter osv. *lettet nå* Så bra 😊🐶👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (27 minutter siden): Skål 🥂🥳🎉 jeg har tatt tre drammer. Dansepause nå 😎🥳 Duriello skrev (10 minutter siden): 3 her og, og 2 whisky å en konjak. Lenge siden jeg har drukket kjenner jeg 😶🌫️ Jeg har faktisk bare drukket en boks Brooklyn Lager 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg har faktisk bare drukket en boks Brooklyn Lager Det er godt det også, ikke noe å skamme seg over! 😊🍻🥳🎉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (11 minutter siden): Tusen❤️takk @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Godt nyttår til dere begge med de aller beste ønsker fra valpen min og meg 🐶🥰🥳🎉🤩😍 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Duriello skrev (10 minutter siden): Ooh apropo valp, gikk bra med valpen her og, med tanke på raketter osv. *lettet nå* Gikk bra med min valp også 🐶🥰🥳🎉 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Godt nyttår🥳🥳🎆🎇 Cassidy Tvillingene håper at 2024 blir et fint og bra år for deg og faren din.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳🎉 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳🎉 Ja Cassidy Tvillingene blir med på den vi.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene blir med på den vi.🤣🤣🥰🥰 🥰🤣😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): 🥰🤣😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå