Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Husker min bestemor sa jeg måtte passe meg for den enøyde slangen 😂😂😂😂. "Gamle Erik" var visst stadig på ferde mente hun 😂😂😂😂 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er fine og kule bilder.🥰🥰 Tusen hjertelig takk dere ❤️ ❤️. Tror barna synes det var gilt 🥳 🥳 🥳 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg gir til gode formål Røde Kors Frelsesarmeen Kattehjemmet ❤️ja det er det ❤️ joda er masse jeg kan bruke pengene på huset er testamentert til Kattehjemmet Røde Kors er en bra organisasjon synes jeg 👌. Jeg prøver meg stadig på Pantelotteriet 😂😂😂😂. Så hvis jeg ikke vinner, så er ikke det så farlig... Jeg støtter jo tross alt en veldig god sak 👌. Kattehjem er viktig 👌. Mange katter som trenger og bli tatt hånd om... Er ikke alle som er like snille med dyra nei... Virker som folk bare tror de kan skaffe seg dyr, for å ditche dem når de feks skal på ferie.... Not good..... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 🤣🤣👍👍 😂😂😂😂 Jeg bare lo av dette her jeg da 😂😂😂😂 Elsker jo slanger 😂😂😂😂 "Gamle Erik" har jeg aldri sett eller hørt noe te så han bryr seg ikke om meg ihvertfall... Je e så snill je vettu 😂😂😂😂. Bare det er vettugt så 😂😂😂😂. Ække fali å væra geit, bærre det e greit 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (53 minutter siden): Skal du ha ny katt? Nei jeg mistet pusejenta mi (Frida) 6 April 2024 klokken 08:50 ❤️😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Røde Kors er en bra organisasjon synes jeg 👌. Jeg prøver meg stadig på Pantelotteriet 😂😂😂😂. Så hvis jeg ikke vinner, så er ikke det så farlig... Jeg støtter jo tross alt en veldig god sak 👌. Kattehjem er viktig 👌. Mange katter som trenger og bli tatt hånd om... Er ikke alle som er like snille med dyra nei... Virker som folk bare tror de kan skaffe seg dyr, for å ditche dem når de feks skal på ferie.... Not good..... Ja den er bra arvet min mors medlemsnummer da hun gikk bort i 2011 samme som medlemskapet til kreftforeninga pantelotteriet ja ja du gjør det ja kattehjemmet er viktig nei det er ikke det ja mange ditcher dem not no good nei 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja en blir jo forbanna men samma nå skal sendes i retur ja de leverte på Lørdag før ene Hagla mi kom den dagen i 2011 nei den var ankommet min terminal Torsdags Morgen skulle vært levert onsdag Forbanna e samma.... Waste of time 👌 Smil og vær glad 😀 Hver eneste dag 😉 Så ska du se du får det så bra 👌 Når andre ser det så kaster de seg for dine føtter, så du kan velge og vrake i bøtter 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja den er bra arvet min mors medlemsnummer da hun gikk bort i 2011 samme som medlemskapet til kreftforeninga pantelotteriet ja ja du gjør det ja kattehjemmet er viktig nei det er ikke det ja mange ditcher dem not no good nei Not good indeed 🤬. Dem har jeg lyst til å banke kan du si.... Dyr skal ha det godt! Basta Bom!!!! Med tegnspråk faktisk 😂😂😂😂 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Ikke brenn dere nå då 🔥🔥🔥🔥 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei jeg mistet pusejenta mi (Frida) 6 April 2024 klokken 08:50 ❤️😻😻 Denne sangen var fin ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Ikke brenn dere nå då 🔥🔥🔥🔥 Nei vi skal ikke det 🔥🔥🔥🔥 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Not good indeed 🤬. Dem har jeg lyst til å banke kan du si.... Dyr skal ha det godt! Basta Bom!!!! Med tegnspråk faktisk 😂😂😂😂 Ja fin den dyrene skal ha det godt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Forbanna e samma.... Waste of time 👌 Smil og vær glad 😀 Hver eneste dag 😉 Så ska du se du får det så bra 👌 Når andre ser det så kaster de seg for dine føtter, så du kan velge og vrake i bøtter 😂😂😂😂 Ja er det ja en skal smile og være glad ja den teksten i bunn var fin stemmer den 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Denne sangen var fin ❤️ Ja den var fin ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja er det ja en skal smile og være glad ja den teksten i bunn var fin stemmer den Ja selvfølgelig var den fin 😂 Er jo jeg som har laget den 😂😂😂😂 Til deg min venn Så du kan smile igjen 👌 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja den var fin ❤️ Tror de har øvd en stund på den klappinga der for å si det sånn 😂😂😂😂 Her ble jeg litt imponert over håndkordinasjon, takt og rytme 👌👌👌. Sikkert hatt det mye moro med øvinga å 😂 Er jo artig når man gjør bommerter og. Vil tro de lo mye da 😂 Sånn nei nå kom vi ut av det 😂 Fra børjan igjen.....😂 Om igjen 🙄😆😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Tror de har øvd en stund på den klappinga der for å si det sånn 😂😂😂😂 Her ble jeg litt imponert over håndkordinasjon, takt og rytme 👌👌👌. Sikkert hatt det mye moro med øvinga å 😂 Er jo artig når man gjør bommerter og. Vil tro de lo mye da 😂 Sånn nei nå kom vi ut av det 😂 Fra børjan igjen.....😂 Om igjen 🙄😆😂 Ja det gjorde nok det ja det er det øving er alltid morsomt bommerter er alltid gøy yepp de lo nok hehe den kjenner jeg til fra musikken nå kom vi ut av det 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Ja selvfølgelig var den fin 😂 Er jo jeg som har laget den 😂😂😂😂 Til deg min venn Så du kan smile igjen 👌 Jævlig fin da er du jaggu flink tusen takk min venn ja smiler bestandig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå