Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Det går veldig bra med Cassidy Tvillingene, og går det bra med deg og valpen??🥰🥰🐶🐶♥️♥️

Det er godt å høre at det går bra med dere 💚💚😃 Det går bra med oss også, men vi er litt slitne og trøtte det har vært en lang dag for oss begge. Han har sovet i flere timer nå, og vi var ute på tissetur for en halvtime siden, men han sover igjen nå 🤣🤣🤣🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Det er bra det går bra med han 😊😻🐶🥰 Jeg håper virkelig du tar en kjøretur til Tussi i Kristiansand og henter noen katter derfra 😉😻😻😻🐶🥰

Ja det er det men jeg tror han savner Frida :( jeg ser det selv og syns synd på han som må gå sånn alene :( 😊😻🐶🥰 Ja jeg får se skulle ha skifta Clutch også :( ja jeg får snakke med Tuss 😊😻🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Ja det er det men jeg tror han savner Frida :( jeg ser det selv og syns synd på han som må gå sånn alene :( 😊😻🐶🥰 Ja jeg får se skulle ha skifta Clutch også :( ja jeg får snakke med Tuss 😊😻🐶🥰

Ja det syns jeg du skal gjøre, du trenger flere pusekatter og tuss trenger selskap 😻😻😻😊👍

Nå dupper jeg av her, så får legge meg og sove litt. God natta til alle og håoer dere får sove godt og drømme no' flott når dere skal sove. Ønsker dere alle en fin natt videre 🍀☘️🐶🥰

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (11 minutter siden):

Det er godt å høre at det går bra med dere 💚💚😃 Det går bra med oss også, men vi er litt slitne og trøtte det har vært en lang dag for oss begge. Han har sovet i flere timer nå, og vi var ute på tissetur for en halvtime siden, men han sover igjen nå 🤣🤣🤣🐶🥰

Cassidy Tvillingene gjetter at dere skal sove snart.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja det syns jeg du skal gjøre, du trenger flere pusekatter og tuss trenger selskap 😻😻😻😊👍

Nå dupper jeg av her, så får legge meg og sove litt. God natta til alle og håoer dere får sove godt og drømme no' flott når dere skal sove. Ønsker dere alle en fin natt videre 🍀☘️🐶🥰

Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja Tuss trenger selskap 😻😻😻😊👍 Tuss mjauer så fælt 😻😻😻😊👍 du dupper av ja bli oppe litt til da ? :( jeg har Fri idag siden jeg har jobbet til 21:00 :D i såfall fin natt da om du ikke vil sitte mere oppe med oss :( 🍀☘️🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja Tuss trenger selskap 😻😻😻😊👍 Tuss mjauer så fælt 😻😻😻😊👍 du dupper av ja bli oppe litt til da ? :( jeg har Fri idag siden jeg har jobbet til 21:00 :D i såfall fin natt da om du ikke vil sitte mere oppe med oss :( 🍀☘️🐶🥰

Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 Jeg har et møte i morgen kl 12, så må få et par timer på øyet så jeg ikke er helt ødelagt til det... 😁 Men vi snakkes i morgen.

Håper dere får en fin natt videre og en god fredagsmorgen alle sammen  🍀☘️😊😻🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at dere sover godt og drømmer søtt.🥰🥰🐶🐶

Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 minutter siden):

Tusen❤️takk 😊😻🐶🥰 Jeg har et møte i morgen kl 12, så må få et par timer på øyet så jeg ikke er helt ødelagt til det... 😁 Men vi snakkes i morgen.

Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 

♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (16 minutter siden):

Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 

Bare koselig ❤️😊😻🐶🥰 du har ett møte ja da må du jo sove :D ja vi snakkes etterpå da god Fredagsmorgen 🍀☘️😊😻🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...