Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja jeg liker ofte dyr bedre enn mennesker. Og dyra pleier å digge meg, og det er jo ikke noe rart siden jeg digger dyra 😆🐶🥰 Det minner meg på en sang jeg digger... 😁 Å du altså ❤️ Nå smelter du meg nå @Trippelure. Elsker jo Max Mekker jeg vettu ❤️. Bare se her 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at fuglesang er god meditasjon for sjelene våre.🥰🥰 Helt enig 🥳 Og jeg hørte masse deilig fuglesang da vi gikk i skogen i dag. Det badevannet ligger i skogen og det er veldig fint der 🤩🐶🥰 Endret 11. april av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Jo han fikk faktisk litt panikk, eller en kalddusj da... Så han spratt veldig fort opp igjen 🤣🤣🤣🐶🥰 Det var godt han spratt fort opp igjen da 😂 Ikkje gøy å værra blaut stakkars 💙. Hva heter valpen da? 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳 Og jeg har hørte masse deilig fuglesang da vi gikk i skogen i dag. Det badevannet ligger i skogen og det er veldig fint der 🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at fuglesang om våren er noe av det fineste som finnes i naturen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april En liten Funfact om meg 😂😂😂😂 Visste du at jeg får utrolig lett blåmerker på kroppen 😂😂😂😂 Skal ingenting til 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker å høre fuglesang når vi går på tur i skogen.♥️♥️ Ja det er så koselig 🥰🥰🐦🎼 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at fuglesang om våren er noe av det fineste som finnes i naturen.♥️♥️ Enig 🥰🐦🎼 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (11 minutter siden): Helt enig 🥳 Og jeg hørte masse deilig fuglesang da vi gikk i skogen i dag. Det badevannet ligger i skogen og det er veldig fint der 🤩🐶🥰 Så koselig 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Entern skrev (10 minutter siden): Ja det er så koselig 🥰🥰🐦🎼 Entern skrev (8 minutter siden): Enig 🥰🐦🎼 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Lyst på? 😉 Cassidy Tvillingene har veldig lyst på, for dette ser skikkelig digg ut.😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har veldig lyst på, for dette ser skikkelig digg ut.😋😋 Ja dette er digg dette 😋. Sweet Chilisaus blanda med Hoisin peppersaus 😋. Spicy og hot 🔥. 😉😉😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): 😂😂😂😂 Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Ja dette er digg dette 😋. Sweet Chilisaus blanda med Hoisin peppersaus 😋. Spicy og hot 🔥. 😉😉😉😉 Cassidy Tvillingene synes at du poster mye bra musikk her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (32 minutter siden): Å du altså ❤️ Nå smelter du meg nå @Trippelure. Elsker jo Max Mekker jeg vettu ❤️. Bare se her 😂😂😂😂 Nei fysj, sånne bilder vil vi ikke se 🤣🤣🤣🙈 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Nei fysj, sånne bilder vil vi ikke se 🤣🤣🤣🙈 Cassidy Tvillingene er helt enige.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du poster mye bra musikk her inne.♥️♥️ Tusen hjertelig takk ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (13 minutter siden): Nei fysj, sånne bilder vil vi ikke se 🤣🤣🤣🙈 😂😂😂😂 Det vil jeg 😉 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🤣🤣👍👍 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (14 minutter siden): Nei fysj, sånne bilder vil vi ikke se 🤣🤣🤣🙈 Hva vil dere se da? 😉😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå