Maskinfører Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut.☹️☹️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja det var det men er tilbake da ❤️❤️ ja samme her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det var det men er tilbake da ❤️❤️ ja samme her ❤️❤️ Cassidy Tvillingene er glade for at du er tilbake her.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Maskinfører skrev (5 timer siden): Blir full opprydding i skapet De 2 Nederste sikring nr 8 16 A skiftes ut med 1 stk Auto og de 2 store hovedsikringene skiftes ut med 1 Stk 63 Amp og sikring nr 2 komfyrkontakt 20 Amp skifes ut med 1 20 Amp Auto skal kun ha 2 rader med sikringer Du må huske å ta deg noen pauser da @Maskinfører🏆 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Cassidy Tvillingene håper at dere har en strålende morgen.😊😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Maskinfører skrev (5 timer siden): Snikkert og Twist ? 😉 JA ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Cassidy Tvillingene håper at dere alle får en fintorsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): Jeg elsker fyrverkeri ❤️ Sendte opp en rakett i stad 😂😂😂 Minner meg om barna i bhg det her. Når dem har bursdag så får dem lov å velge farge på en rakett som skal sendes opp. Så sender vi opp like mange raketter som de er antall år. Det kan fort bli rosa eller blå, glitter er populært. Så kan de velge om det skal være liten eller stor rakett 😂😂😂 Eller så har jeg vært på Vitensenteret og laget rakett med ungene der 👌 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Cassidy Tvillingene ser at det postes fin morgenmusikk her inne nå.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle får en fintorsdag.♥️♥️ Håper jeg også 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene er glade for at du er tilbake her.♥️♥️ Ja det er jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (2 timer siden): JA ❤️ Det er bra ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. april Forfatter Del Skrevet 11. april Oxalidaceaee skrev (2 timer siden): Du må huske å ta deg noen pauser da @Maskinfører🏆 Ja man må det da er ikke helt sikkert på når jeg gjør jobben må bestille Avstegning av strøm også så må planlegges nøye 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Maskinfører skrev (4 timer siden): Etter 2 Timer er man endelig på nett igjen mon tro hva som har skjedd ?? Må være problemer med nettet til Ice ikke en gang 5G virket ☹️☹️😀😀 Jeg har ingen positive erfaringer med ice. Funker dårlig på bygda 😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at det postes fin morgenmusikk her inne nå.♥️♥️ Elsker denne ❤️ Good morning My Star Shine ⭐❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Maskinfører skrev (22 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Denne synes jeg er veldig morsom 😂😂😂 Ka du tror, ka du mein om mitt tull og vås? Lika du å bli våsa a Gåsa? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Maskinfører skrev (7 timer siden): Snikkert og Twist ? 😉 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå